Yarım. saatir ağlıyorum yarın kesin kalp krizi geçiricem?

Ya ağlamak bile bana yasak sanki😭😭😭 Ağladığım günün sabahı kalp krizi gibi bişey geçiriyorum kalbim atışım 130lara çıkıyor ağrıyor yanma hissi oluyor şimdi Ağladığım için bişey olucak kesin ya korkuyorum napmam gerekiyor bişey olmaması için? AİLEDE genetik kalp hastalığı olduğu için çok etkiliyor ölmem dimi kalbim artık stresi kaldıramıyor
Yarım. saatir ağlıyorum yarın kesin kalp krizi geçiricem?
Cevapla