Selam arkadaşlar 1 haftaya yakın kalbim ağrıyor sizce kalp krizi mi geçireceğim?

Kalbim ağrıyor bazen 1 haftadır ara ara saplanıyor kalbime bıçak gbi içime sıkıntı giriyor sonra acaba kalp krizi mi geçireceğim ama geçirecek olsam hemen olmuyor mu bu kriz yani 1 hafta uzayabilir mi ki lütfen bilgisi olan yazabilir mi

Selam arkadaşlar 1 haftaya yakın kalbim ağrıyor sizce kalp krizi mi geçireceğim?
Cevapla