Kan tahlilinden anlayanlar sonuclara bakabilir mi lösemi olabilir mi?

Wbc normal ama tam sınırda yani en fazla 10.04 olması lazım ama benim 9.91 yani tam sınırda.

Rdw en fazla 14.4 olması lazım ama benim 15.2

Rbc en az 3.93 benim 4.82 bu da sınırda

Plt en fazla 370 ama benim 375

Pct en fazla 0.39 ama benim 0.42

Mchc en az 31.5 benim 28.8

Mch en az 25.6 benim 23.9

Eo% en az 0.7 benim 0.3

Eo# en az 0.04 benim 0.03

Hgb en az 11.2 benim 11.5 yani bu da sınırda

Bu değerlerin hepsine bakıldığı zaman lösemi riski var mi?

Lösemi için hgb , wbc , plt , rbc bakılıyor ve hepsi sınır bazıları da yuksek. Çok korkuyorum 🥺

Kan tahlilinden anlayanlar sonuclara bakabilir mi lösemi olabilir mi?
Cevapla