İnsanlar kilolulara niye acıyor yazık diyor üzülüyor?

Çogu insan ortalama kilo zayıf gibi dışarı hayatta okullarda iş yerinde lakin ben 95 kiloyum boyumda 1.92 bana hep tatlım bebeğim falan diyor çogu kişi kiloluyum diye dalga geçiyorlar gibi hissediyorum yaş 18 eskiden 15-16 yaşındakyen 60 kiloydum son 1 senede aldım işte sizce nasıl kilo verebilirim kaç kiloya inmeliyim 68 olur mu? Sanki insanlar bana acıyor gibi hissediyorum kilolulara acıyorlarmı acıyorlarmıdır sizce?

İnsanlar kilolulara niye acıyor yazık diyor üzülüyor?
Cevapla