İnsanlar neden kilolulara karşı nefret besliyor?

Beslemiyoruz demeyin boşuna çünkü o zaman ilkokuldan beri bana yediğime içtiğime giydiğime her şeyime karışanlar laf edenler kimdi? Hani sağlıksal bir durum olsa obezlik gibi anlarım ama normal kilolulara bjle karşı bir önyargı var sosyal medyada olsun gerçekte olsun. Özgüven aşkım diye çok alakasız şekilde dalga geçiyorlar mesela kilolu birini görünce ki çok kırıcı. Sözde feminist olurlar birde. 70 kiloyum bu arada ve gayet normal olduğunu düşünüyorum hiç bir zaman anlamayacağım başkasına bu kadar karışan insanların dertlerinin ne olduğunu

İnsanlar neden kilolulara karşı nefret besliyor?
Cevapla