Çok şişmanım ve de mutsuz hayat çekilir gibi değil, insanlar neden kilolu insanlara müdahale ediyor?

Şişmanım ve bu benden çok herkes için sorun. Gerek aile ortamı olsun gerek arkadaş ortamı olsun. Ailem bana yakıştırmalar yapıyor, ayı gibi. Sürekli bu konudan laf yiyorum. Hareket etsem her yeri salladın, yıktın, yavaş gibi şeyler söylüyorlar. 5 dakika yanlarında oturamıyorum konu sürekli kiloma geliyor. Arkadaş ortamında kapşonumu başıma bile geçiremiyorum pandaya benzedin diyorlar. Bi koltuğa hepimiz sığmıyoruz çöktü diyorlar. Konudan alakasız birden sen kilolusun ya ondan diye konuyu bağlıyorlar. Zaten hiç sevgilim olmadı. Pikniğe gitmiştik, üstümde kalın bir hırka vardı arkadaşım bana hamile gibi duruyorsun deyip güldü. Yürüyemiyorum hareket bile edemiyorum insanlar sürekli kiloma bir şey der diye. Bir ortama girdiğim zaman kilo ver, kilo versen güzel olursun gibi yorumlar alıyorum sürekli. Yaşlı, genç, büyük küçük fark etmez herkes şişman olduğumu söylüyor. Öylesine bir yerden geçiyordum bir grup çocuk arkamdan ayı diye bağırdı. Hormonal sorunlarım var kilo vermeye çalışıyorum ama veremiyorum. Lütfen etrafınızda kilolu insanlar varsa onlara karışmayın, itham da bulunmayın. Çok kırıcı oluyor üzülüyoruz. Bazen intihar etmek istiyorum, kilolu olduğum için yaşayamıyorum. Keşke ölsem dediğim anlar oluyor. Dışarı çıkmak istemiyorum, kimseyle görüşmek bile istemiyorum. Kilolu olduğum için dalga geçilmek istemiyorum artık hep zayıf olmak istedim ama olamadım.
Çok şişmanım ve de mutsuz hayat çekilir gibi değil, insanlar neden kilolu insanlara müdahale ediyor?
Cevapla