Bu tamamen benim düşüncem ama şimdi hastalık vs dışı olan obeziteyi kendi sorumluluklarına tâbi tutuyorum yani onlar kilolu olmayı seçmiş gereksiz duyar kasan obezlerden nefret ediyorum. Hani bi kiloya kadarda obezzen eyvallah 80,90,100 kilo ol ama 200 kilo insana ben saygı duyamam bi ben mi böyle düşünüyorum linç yemek istemediğim için başkalarınada açıklayamıyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSonuna kadar haklısın bende öyle düşünüyorum. Ayrıca kilolu insanlar sırf kilo veremedikleri için komplekslerinden zayıf fit olan herkesi gömüp yok çubuk yok kürdan diye nitelendiriyorlar. Habire yiyip kilo alıyorlar sonra da o kiloyu vermeyince barışık rolü yapıyorlar
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAslında kilolu insanların yargılanmasını sevmiyorum. Ya da kiloluysa çirkin, itici gibi şeyler söylenmesini de doğru bulmuyorum. Ama o kilolu insanların spor yapmak, sağlıklı beslenmeye çalışmaması ve kendilerine "ben kendimi böyle kabul ettim" demesini sevmiyorum. Haa ola bilir herhangi bir hastalık yüzünden kilo veremiyordur o ayrı. Ama doktor da zayıflaması gerektiğini söyleğince yapmayan birine çok kızarım. Benim bir arkadaşım vardı. Kendisini çok severim ama işte doktor daha fazla kilo alırsa hayati riskli sonuçlar olacak demesine rağmen sürükli abur cubur yiyor, spor yapmıyordu. Buna üzülüyor ve kızıyordum.
00 Yorumla
- Sağlık konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılKilo vermesi sağlığına dönmesi konusunda yakınları tarafından desteklenmeli tabi
Ama gelipte alakası olmayan kişiler yok zayıfla yok spor yap gibi kendileri çok biliyormuşcasına yorum yapılmamalı
Çünkü o kişi bunun farkında ve siz söyleyince aydınlanmıyor tam tersi sinir bozucu oluyor onlar için
Haa bir de beden olumlama da bir yere kadar olmalı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDoğru diyorsun helal olsun. birde PC başında 2.5lt kolayı günlük içip hayat sıkıcıdiyip arkadasim yok işim yok diyenler var. sonra kg var veremiyorum diyip ağlıyorlar... sen önce alışkanlıklarını degistir her kapı açılır
03 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum bunu yüzüne söylediğimizde biz kötüyüz biz ayrımcıyiz
Cevap sahibi+1 yılOoo diyorum kalk hayata atil kendini boyle evde çürütme hayatını guzellstir diyince yok sana ne seni ilgilendirmez Allah bana kısmet verir diyip. sonra gidip agliyorlar. kötü olan yine biz oluyoruz.
Soran+1 yılMaalesef
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
31Cevap
- Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖncelikle obez insanları desteklemek diye bir şey olmadığını, acıyan insanların sırf kendilerini rahatlatmak için iyi davranması bir kere çok aşağılayıcı ve uygunsuz bir hareket olduğunu belirtmek isterim.
Kimseyi destekleyip, çok güzelsin vs demek zorunda değilsin ancak saygı duymak zorundasın. Herkesin kendi hayatı ve herkesin farklı sınavları var.
Bahsettiğin gibi 200 kilo olmuş insanların obezliği öyle keyfi yemek yemekle olmuyor zaten. Birçok insan yemek yiyerek kendi hayatındaki zorluklardan kaçıyor, kimisi bunu kendine bilerek yapıyor. Ve yemek yemek o kadar bağımlılık yapıcı bir şeyki bir uyuşturucudan farkı yok. O yüzden "yuh dana gibiler bunlara saygı falan duymuyorum tutsun boğazını kilo versin" tarzındaki düşüncelerini ya yok etmelisin ya da gerçekten linç edilmek istemiyorsan çeneni tutmalısın💁🏻♀️10 Yorumla
+1 yılVücut kitle endeksi 35 üstüne çıkması sağlıklı bir insan için aşırı zor, çıkıyorsa ya hastalığı vardır ya aşırı tembeldir. Bende iriyim ama hiçbir zaman o kadar kilo alacağımı düşünmüyorum. 200kg bir insanında tercih olduğunu sanmıyorum, aşağılamadan tedavi zorunlu olmalı.
10 Yorumlabi yerden sonra metabolisma bozuluyo devreye insülin direnci şeker falan giriyo yemezse eli ayağı titriyo bu histen kurtulmak için tekrar yiyo. zor bi yaşantıları var. kilo vermekse çok zor. hatta kilo ne kadar çoksa o kadar daha zor. hem kimse fit olmak varken 200 kilo olmayı seçmez. genelde böyle kilolar bi travma sonrası kendini yemeye vermeyle olur. bi ölüm terkedilme sevdiğin insanlardan ağır darbeler gibi...
30 YorumlaKavramlar karışmış bence. 200kg insana kilosundan dolayı saygı duymamak saçma. Herhangi birinin aşırı kiloyu savunma fikrine saygı duymamaksa kastın çok haklısın.
Sağlıksız bir durumu yüceltmeyi reddetmek, insanları dış görünüşüyle yargılamak falan değildir. Farklı şeyler bunlar.
Kilolu insanlar da saygıdeğer olabilirler.
Aşırı kilolu olmak da sağlıksızdır.10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBenzer şeyleri düşünüyoruz. Karım kilolu, doğum kilolarını veremedi, tamam hastalığı da var fakat o nasıl bir yemek yemedir anlamıyorum. Cidden benden hem çok yiyor hem hızlı yiyor. Yapma diyorum, e karnım aç diyor. Gel beni de ye dedim öfkeyle yiyeceğim diyor. Sonra erkekler niye aldatıyor? Geçen gece 12 de 2 tane dev hamburger yemiş, üstüne litrelik kola içmiş, cips yerken foto atıyor. Ben sahura el kadar ekmek arası yedim su içtim yattım. Ben 80 kiloyum kendisi 115😒
019 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@lalque anlatmadım sanıyorsun. Evde bir şey lazım olunca benden ister, sen kalk diyorum ağırım diyor. Hareket olsun diye ufak tefek şeyleri ben almam, mesela tuz bitmiş evde 100 lira verdim tuz alsın diye, iş çıkışı beni arıyor tuz alır mısın üşendim çıkmadım diyor. Aman ne bileyim bazı insanları değiştirmek imkansız. Bu eşin olunca daha da işin içinden çıkılmıyor
Soran+1 yılKarının durumuna üzüldüm kendini değiştirmesi için onunla daha sık konusmali ve diyetisyen teklifinde bulunmalisin bence illa bi yerden kırılacak ve farkına varacaktir
Cevap sahibi+1 yıl2 senedir diyorum, diyetisyen diyorum spor diyorum. Dişçiye mi gideyim diyor göz muayenesine mi gideyim diyor, troid muayenesi mi gideyim aman ya en iyisi avm gezelim diyor. Bu kadınla çok işim var.
Soran+1 yılHer ne kadar huyu böyle olsa bile o da insan ve belli olduğu gibi epey zorlaniyor çok usturn gitme bence onu olduğu gibi kabul etmeye çalış 😅
Cevap sahibi+1 yılYa kabul ettim aslında da, pozisyon zenginliği yok 😅
Tamam zaten hükmetmek benim kişiliğim fakat neyse oralar detay ahaha
Kilonun sorunu çok açıkcası. Benim kocam ne güzel fit ve uzun diyor. Keşke benim karım da öyle olsa, şanslı kadın
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha onu da yaptık, bir kere konyaaltı sahilini gezdik dönüşte taksiye binelim çok yoruldum dedi 😅
3 gün yerinden kalkamadı. Bisiklet aldım, beraber iki kez çıktık, yine yoruluyorum diye bıraktı. Üç senedir çabalıyorum.
Bir de şimdi araya deprem girdi ortalık iyice karıştı. Aman neyse
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha yok yapmıyorum ama çevik biriyim. 180 boy ve 82 kiloyum. Hergün işe bisiklet ile gidip geliyorum. İş yerinde belki en yaşlılardan biriyim fakat hepsinden hızlı, atik çalışırım.
Bazen kendisi diyet yapıyor, 2 kilo verince aa verebiliyormuşum diye bırakıyor 😄
Ramazan ayında 116dan 114e düştü havalara uçuyor. Ben 5 kilo verdim
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha bugün konuştuk telefonda, 109a düşmüş. Yemek yediği için bu kadar olmuş yoksa kesin 108e düşmüşümdür diyor 😅
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha benim ondan istediğim kilo çok açık. Beni geçmesin yeter 😅
Cinsel ilişkide de pek istenilen bir durum değil. Gerçi eşim sırf bu yüzden zayıflamaktan korktuğunu söyledi, bilemiyorum
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha yaağğnii şey işte. Tam olarak onun ifadesini söyliyim.
" ben bu kiloda iken aman aman, aslanın önüne atılmış koyun gibiyim. Daha zayıf olsam düşünemiyorum"
Cevap sahibi+1 yıl@Behavaha onun şahsi sağlığı ve benim isteklerim aslında aynı doğrultuda.
Epey detaylı bir konu gibi aslında fakat genel çerçeve yukarıda bahsettiğim biçimde. Teşekkürler ilginiz için.
+1 yılPek bilgili degilsin bu konuda insanlar sadece yiyerek kilo almiyor! Kadinlarda PKO hastaligi olabiliyor yani kadinlar yemeden de maalesef sisiyorlar kilo aliyorlar! bir cok hastaliktan dolayi kilo alinabilir bir cok ilactan dolayi kilo alinabilir! bos bos yorum yapmayin!
22 Yorumla
Soran+1 yılYa ne diyon sen aciklamami tekrar oku istersen diyorum ki hastalık vb durumlar DISINDA gelip beni lincliyorsun aptal saptal konusma ben kimseyle alay etmiyorum ve ben saglik çalışanı olarak emin ol senden daha bilgiliyim
+1 yılDestekleyen çok kişi yoktur bence de saçma olabilir zayıfla diyip yorum yapan daha çok insan vardır bence yemek çok güzel bir şey insan nasıl kendini tutsun yemeden ya
11 Yorumla
Soran+1 yılYa yemeden yaşanmaz zaten insanız sonuçta ama PC başında tüm gün 2.5 lt kola içip asosyal bi birey olur bununla ve bunun sonucu oluşan kilonla gurur duyarsan ben seni desteklemem anlatabiliyor muyum
+1 yılBazılarında ki çoğunda diyebilirim hormonel bozukluk var, mideden beyine tokluk sinyali gitmiyor insanda habire yiyiyor durum bundan kaynaklı aslında
04 Yorumla
Soran+1 yılTabi düşüncemde bahsettim ondan onlar rahatsız olanlar ama hepsinde bu problem yoktur ki tokluk hissini hissetmeyecek, insanız sonucta
- +1 yıl
Tabi bu bazılarında alışkanlık olmuş
Soran+1 yılİşte ben bu şekil kendini tutamayan tüm gün PC basinda oturan ve bunun sonucu oluşan kilolarından övünen insana destek asla olmam
- +1 yıl
Aynen haklısın
+1 yılAğır yaşamları izledin mi hiç oradakilerin hepsinin nerdeyse hayatının belirli döneminde yaşadığı tramvalar var bu sebeple yemek yeme olayını kendilerini dünyadan soyutlayan bir aktivite olarak görüyorlar ama kesinlikle çok sağlıksız ve bence de bir insanın o kilolarda olmaması gerekiyor
10 Yorumla
+1 yıldalga geçme demiyor mallık yapıp adamı delirtmeyin. tabiki desteklemeyeceğiz
10 YorumlaHaklısın. Hastalığı olanlar için bir şey diyemeyeceğim ama keyif için yiyenlere duyar kasmaya bence de gerek yok. Çünkü kişinin kendi kararı hastalığı kullandığı bir ilac vs. olmadığından. O kiloya ulaşmasına rağmen hala yemeğe devam ediyorsa çevresinden gelecek linçlere ve eleştirilere açık olması gerekiyor.
00 Yorumla
+1 yılmesele öyle degil psikolojısı asırı bozuk oluyo aldıgı ilaclarda cok kılo aldırabiliyo tam destek verilmesi lazım empati yapmak birazda heres senin gibi iradesi güclü biri olamayabiliyo
00 Yorumla
+1 yılHerkesin kendi hayatı isteyen 30 kilo olur isteyen 200 kimse'nin senin saygı duyup duymadığıni umursadığını sanmıyorum.
10 Yorumla
+1 yılSana zarar vermeyen seni ilgilendirmeyen bir şey olduktan sonra herkese duymak zorundasın.
16 Yorumla
Soran+1 yılGöz zevki
- +1 yıl
bakma
Soran+1 yılSanane
- +1 yıl
Bana neyse yazmayacaksın oraya buraya
Soran+1 yılYaklaşık 65 yorum içinde bi sıkıntılı sensin hayatını en dipte mi yaşıyorsun bu ne
- +1 yıl
Hayatımı nasıl yaşadığım seni ilgilendirmiyor zira gelip burada saçma sapan sorular sorup düşüncelerimi ve hayatımı halkın yorumuna açmıyorum. İşine bak.
+1 yılZaten aşırı kilolarında senin desteklerine çok ihtiyacı vardı ne yapacaklar şimdi?
20 Yorumla
+1 yılSürekli spor yaptığım için kilo almıyorum ama bir çok öğrencim bu sebebten geliyordu antrenmanlara baya da etkiliydi kilo verme konusunda
00 Yorumla
+1 yılGizli olarak niye sordun ki linç yememek için mi? 155 boyuyla 80 kilo olanlara da saygı duyamam kusura bakmasınlar herkes kendine dikkat edecek.
00 Yorumla
+1 yılbide kilolu olup kendini tatlı zannedenler var onlara fennnna ayar oluyorum
05 Yorumla
Soran+1 yılYa kendinle barışık olursun tamam ama bi yere kadar
- +1 yıl
kendisiyle neden barışık olsun adı ğstünde obez bence sevmemesi lazım çokçirkinler
Soran+1 yılOlumsuz yorum yapmak istemiyorum kendi bedeni kendi kararı ama ben bana gelip bana saygı duymalısın dememeliler
- +1 yıl
bencede, senin boy kilo kaç
Soran+1 yılBen kısayım ve kilomda boyumla orantılı,52 kiloyum
+1 yılHormonsal bozukluk söz konusuysa bu durum geçerli olamaz tabi
01 Yorumla
Soran+1 yılTabii düşüncemde belirttiğim gibi.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşkalarının kilosu beni niye ilgilendiriyor? Zayıf veya kilolu ne farkeder ki , iyi insan olsun. Saygılı olsun. Ben daha ne isterim
11 Yorumla
Soran+1 yılBen kendi düşüncemi söyledim katılmak veya katılmamak sana kalmış
+1 yılen kötüsü hanngisi biliyo musun
siskoyum ama cok guzelım benı kımse yıldıramaz insanları10 Yorumla
+1 yılkilolu olmanın verdiği olumsuzlukların onlar da farkında. böyle düşünmelisiniz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKilolu olmanın zararlarını o kişi de biliyor. Bilmesine rağmen vermiyor ya da veremiyor. Kilosunun sana bir zararı yok kendi bileceği iş o yüzden böyle düşünmen anlamsız
10 Yorumla
+1 yılHastalık durumu olanlar hariç desteklemem. Hatta gömerim ki kendine çeki düzen versin
00 Yorumla
+1 yılŞunu unutma.
Öyle bir an gelir ki.. Onlar bir zayıflamış ve sonra şah mat olmuşsun. :)
00 Yorumla- Sağlık konusunda 484 cevap paylaştı.
+1 yılDalga geçmem. Ama desteklemem de. Çünkü kilo sağlıksız bir şey.
00 Yorumla
+1 yılBen seviyorum kilolu insanları hele ki kendi ile barışık olanlari
06 Yorumla
Soran+1 yılBen nefret ediyorum demiyorum zaten ama sağlıksız gözüküyorlar ve devamlı desteklenmek tabiri caizse poh pohlanmak istiyorlar bundan rahatsız oluyorum
- +1 yıl
Öyle bir isteği olan görmedim hiç
Soran+1 yılSen sevdiğin için gormemissindir
- +1 yıl
Kıskanma
Soran+1 yılÖlüyorum kiskancliktan
- +1 yıl
Ohh ohh catla
+1 yıl140 kiloyum raporlu kilo sorunlarım var ki 100 kiloydum trafik kazası sakatlandı hayatım değişti böyle kaldım.. Sen linclemeye devam et onlar kendi hayatlarını sana göre yaşamıyor
112 Yorumla
Soran+1 yılBen linçlemiyorum yanlış anlaşılmak istemiyorum mesela senin gibi problemi olan insanlara saygım sonsuz ama tüm gün PC başında oturup 2.5lt kolayı kafasına dikip asosyal olan ve sonunda bu şekilde aldığı kilolarla övünen insanlardan bahsediyorum lütfen kendi üzerine alınma seni kıracak bir cümle kurduysamda özür dilerim
- +1 yıl
Kırılacak değilim sana.. ama kısaca ruh halimi söyleyim sana her gün ettiğim tek dua Allah'm bu sabaha verdiğin canımı al artık diye başlıyorum.. düşün bak geçen 10 bine heves ettim 2 ayakkabı kıyafetler montlar aldım ama gidemiyorum.. arabam var binemiyorum. Evim var evlenip oturamıyorum.. motorum var binmek gelmiyor içimden neden mi her gören sende bu kilo ne böyle .. kilo ver bilmem ne benim başıma gelen senin başına gelse ölürdü . 1 sene yatakta yatıp 2 kez ameliyat oldum ama sol ayağım sakat kaldı genede askerlik yapmadım rapor aldım haa insanlar senin gibi kilon ne böyle yaşım 32 değil sevgili evlenme hayalim bile olmadı.. sana tek diyeceğim kendi hayatına bak kimsenin derdini bilemeyiz yorum yapamayız ben 155 kiloyu gördüm hasta oldum ölecektim 155 den 100 düştüm .. ama ortalama 140 kilo 175 boyum var gece gündüz köpek gibi çalışıyorum
Soran+1 yılÜzgünüm
- +1 yıl
Üzülme.. tavsiyem kimseye senin boyun kısa senin kilon var senin saçın böyle falan deme benim gibi kaybedecek bir şey olmayan birine denk gelirsin senin katilin bile olur. Bazen insanlar kiloma laf ettiğinde tek bir kelime derim arkasını döner giderler.. senin dediğin şöyle genç ken çocukken rahat sıkılan ergenlik döneminde kilo alıp veren var ben 19 yaşımda fiziki olacak zımba gibi olduğum bir dönem 1 kaza 2 sene hastanede evde ameliyat la geçti kimsenin hayatı kolay değildir heleki bizim hiç değil
- +1 yıl
Sana kızmıyorum üzülme ama kimsenin hayatına yorumda yapma sağlıklı sevdiklerinle iyi ve hayırlı bayramlar dilerim
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
Ricaederim
- +1 yıl
Ben hiç bisy yemiyorum koşuyorum spor yapıyorum ama kilo veremiyorum siz saniyonuz ki kilo ver diyince biz hemen veriyoruz 100 kiloyum vermeye çalışıyorum geri alıyorum ne yapsam olmuyor bizde böyle olmayı istemiyoruz kilo vermek çok zor ama almak çok kolay ic kimse kilolu olmak istemez ne yaşadığımı ben bilirim siz değil
- +1 yıl
Herseyin fazlası zarar aşırı zayıflıkta fazla kiloda. Bir söz diyor herseyin fazlası zehirdir.. bende aynı 100 kadar düşüp geri alıyorum psikolojik ve kaza sonrası daha kötü oldum
- +1 yıl
İştee beyinsizler var anlamıyorlar neler yaşadığımızı psikolojimiz darmaduman oldu her gören kilo mu aldın sen ayı gibi oldun kilo ver yeme yatma diyor mutluluğum boğazım da kalıyor bisey söyleyemiyorum bende kilolu olmak istemiyorum ama veremeyince benim ne suçum var erkez gibi bende yemek istiyorum gezmek istiyorum güzel giyinmek istiyorum kilom var diye hiç bisey giymiyorum hiç birseyi üstüme yakıştıramıyorum üzülüyorum ağlıyorum kim görüyor ailem bile benimle dalga geçiyor kiz kardesim bana domuz diyor babam bana aygır diyor erkez laf diyor ben kendim mi böyle olmayı istiyorum saygı duymazsaniz duymayın kardeşim kapatın çenenizi insanların yüzüne mi vurmaniz gerekiyor kusurlarını
- +1 yıl
Maalesef bizi bizin gibiler dışında anlayan olmaz bence sana senin gibi destek veren olursa kilo vermeye hevesin oluyor yoksa yok bilmiyorum başkalarını geçtim encok aile koyuyor
- +1 yıl
Benim sevgilim var Allah onu başımdan eksik etmesin bana sadece destek olan o başka hiç kimse
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu aşırı kilolu dedğin adam bir zamanlar “mumya” serilerindeki başrol
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBrendan onasel mıydi neydi karakterin adı Rick di sanırm
70,80,90 da fazla çok fazla
3 günde 2,5 kilo zayıfladım, inş daha 30 kilo yolum daha 3 ay gibi ama ilaçlardan almama rağmen yinede ölsem bu kiloya gelmem01 Yorumla- +1 yıl
Arkadaş erkekleri de hesaba katmış :)
Yani kisinin dusunce yapisina bagli kendindeeb vazgecmemisse azimliyse sonuna kadar desteklenir fakat kendinden coktan vazgecmisse yapacak bisi yok
00 Yorumla
+1 yılHele bi de tiktokta obez insanların videolarının altına alakasız çok güzelsin yazanlar var. Fıttırıyorum okurken.
00 Yorumlakmse seçmez sonuç olark olumsuz yaşam kalitesini düşürür
00 Yorumla
+1 yılBence haklısın. Sonuçta sağlıksız bir yaşam neden desteklensin ki.
00 Yorumla
+1 yılKatılıyorum sağlıksız olmasına rağmen normalleştirdiler...
00 Yorumlakımseyı kınama. Bazı konularda ınsanların neler yaşadığını bilemezsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılDoğru. Boyla dalga geçilmez ama kiloyla dalga geçene de bişey demem uğraşsın zayıflasın o da
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle boy gendir kilo seçim
+1 yılSırf kilo için saygı duymaman saçma
01 Yorumla
Soran+1 yılSaygı beklemesinler o zaman
+1 yılO zaman bend enargile içen insana saygı duymam
00 YorumlaBen de kilolu insan sevmiyorum
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılNe açidan desteklemek bu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDestekleme cok da lazımdın zaten
10 Yorumlanikah basılır
10 Yorumla
+1 yılaşırı kilolu insanlar bencil oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen yilllardir kilo alamıyorum ben napim
00 Yorumla
+1 yılSizene milletin kilosundan
10 YorumlaEvet.
00 Yorumla
+1 yılYardıma ihtiyaç olabilir
00 YorumlaHaklsın
00 Yorumla- Sağlık konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılHaklısın
00 Yorumla Katiliyorm
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoş ver elinden geldikçe kınama
00 Yorumla
+1 yılDoğru diyorsun aşkım
10 Yorumla
+1 yılHaklısın
00 Yorumla
+1 yılDesteklemek derken
00 YorumlaKatılıyorum sana
00 Yorumla
Devamını Gör(41)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer