Aşırı kilolu insanları desteklemeyi saçma buluyorum, haksız mıyım?

Bu tamamen benim düşüncem ama şimdi hastalık vs dışı olan obeziteyi kendi sorumluluklarına tâbi tutuyorum yani onlar kilolu olmayı seçmiş gereksiz duyar kasan obezlerden nefret ediyorum. Hani bi kiloya kadarda obezzen eyvallah 80,90,100 kilo ol ama 200 kilo insana ben saygı duyamam bi ben mi böyle düşünüyorum linç yemek istemediğim için başkalarınada açıklayamıyorum.
Aşırı kilolu insanları desteklemeyi saçma buluyorum, haksız mıyım?
Cevapla