Bazı arkadaşlar tek rakam ile kalori miktarı söylemiş 2000 filan bunlar biraz gerçekçi rakamlar değil. Yüzeysel rakamlar ile işlem yapmayınız. Hesaplamalar doğru ancak vücut ağırlığı, günlük hareket miktarınıza göre günlük ihtiyacınız olan kalori miktarını hesaplamanız gerekiyor.
Geriye kalan bilgiler doğru. Tespit edilen kalori miktarınızın altında kalori tüketimi oluşturursanız kilo vermeye başlarsınız ancak, kilo vermek yine de olmayabilir. Tüketilen besinlerin hızlı öğütülmesi gerektiği için bu durum çok yavaş ilerleyebilir. Arkadaş ayda şu kadar kilo verirsiniz gibi bir rakam vermek hiç gerçekçi bir cevap değildir.
Kardiyo planlaması, su tüketim miktarı, lif değeri yüksek besinler tüketmek kalori yakımı ve hızlı öğütmek ile birleşince kilo vermeye başlarsınız.
Doymakla alakası yok. Yağların var sadece. Günde 2 saat yürüyüş yap her gün. 30 dakika da vücut geliştirme egzersizleri yap. 1 aya düzelirsin. Ama her gün yap hiç atlama
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bende seninle aynı durumdayım stresten yemek yedim durdum üzerime bindi veremiyorum istediğimi giyemiyorum psikolojik açlık sanırım bizimkisi 1 öğün azalttım atıştırmalıkları falan kestim kendime odaklandım yavaş yavaş veriyorum her gün 20 K adm atmak süreci hızlandırır galiba tabi çıkıp yapabilirsek🥹 bi de evde kendi kendime egzersiz yapıyorum daha önce göbeğimi düzleştirmişti belki onun da etkisi vardır
Bir insan hiçbir şey yapmasa bile günde 2000 kalori harcıyor. Senin kilo vermen için kalori açığı oluşturman gerekli. Yediğin her şeyin yarısını ye! Günde 2.000 kalori alsan formunu korursun ama kilo vermezsin. 500 kalori almalısın ki kalori açığı oluşsun.
2.000-500= 1500 kalori açığıdır. Hiçbir şey yapmasan 1500 kalori yakarsın.
1,5k.7= 10,5k , yani haftada 10.500 kalori ayda ise 42.000 kalori yakarsın.
42k/7,7 = 5,45kg (Ayda 5,5kg verirsin.) 3 ayda da 16,5kg vermiş olursun. Şu an başlasan 24 ekime kadar 16,5kg verirsin:))
Önemli not: Karbonhidratların yüzde 8'i Yağların yüzde 2'si Proteinlerin de yüzde 24'ü sindirilirken harcanır.
Oha aradaki farka bak artı farkında değilsin belki ama depresyona girmişsin bazı konuları içine ata ata kimseye anlatamayarak bu yüzden beyin otimatikmen yemek istiyor sorun senin doyman veya tok olman değil
Niyet ve dua da önemli tabi de, daha önemlisi nefis terbiyesi ve irade antremanı. Neden doymadığını, neden sürekli yemek istediğini bir araştır, etraflıca düşün derim. Altındaki sebep psikolojik olabilir. Kadınlarda genellikle öyledir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
2 çocuk doğurdum böyle göbeğim olmadı nasıl becerdin bu hale getirmeyi
gobek genelde yag ve şekerden dolayi şişiyor uzun bi sure bu ikisi olan ürünleri tüketme. ha cok seviyorum dersende kendini igrendir. aklina ne bileyim küflü pis falan olduğu seklini getir. ben sekeri bu şekil bıraktım
Senin metabolizman için ne uygunsa onu yapmalısın. Kesin sonuç verecek bir şey kimse söyleyemez. Deneyip kendi vücudunu öğrenmen lazım. Zor ama imkansız değil.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Kilolu da güzelsin dualarım etli budlu senin gibi bir hatunum olsun hangi ildesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
yorumlarda 500 kalori al diyenler olmuş sakın böyle bir şey yapma ileride pişman olursun 500 kalori almak yerine 500 kalori açık bırak daha iyi ayda yaklaşık 2 kilo verebilirsin ayrıca spor da yaparsan daha çok verebilirsin