Gittiğim psikoloğumdan hoşlandığımı söylemiştim ama sonra hem benden fotoğraf istemeye başladı göndermedim evli olduğunu öğrendim?

Sonra bıraktım hoşlanmayı, dün aradığında şey dedi bana eşiyle arasında uzun süredir bir şey kalmamış doğru mudur

Bir de psikoloğun böyle davranması şaşırttı beni ben zaten boşlukta olarak gitmiştim iyi ki aklım başımdayım

görüşmeyi düşünmüyorum sadece fikirlerinizi sordum

Gittiğim psikoloğumdan hoşlandığımı söylemiştim ama sonra hem benden fotoğraf istemeye başladı göndermedim evli olduğunu öğrendim?
Cevapla