Gittiğim psikolog evli benden etkilendiğini söyledi fotoğraf istedi göndermedim bana da fotoğraf attı sizce bunu karısına?

Bir de psikolog şikayet şeyine söylemeli miyim?

evliliğinin zaten yıllardır bittiğini söyledi. bir de buluşmak istemişti ben istemedim.
ama ilk ben ondan hoşlandığımı söylemiştim parmağında yüzük yoktu evli değil diye düşünüp ben açılmıştım.

Güncellemeler
1 yıl
Yani ona etik olmadığını ve bana saygısızlık olduğunu söyledim konuyu kapattım ama acaba birlerine şikayet etse miydim diye düşünüyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Bunu sormak için başka bir psikoloğa mı gitsem.
Gittiğim psikolog evli benden etkilendiğini söyledi fotoğraf istedi göndermedim bana da fotoğraf attı sizce bunu karısına?
Cevapla