Güncellemeler
1 yıl
Yani ona etik olmadığını ve bana saygısızlık olduğunu söyledim konuyu kapattım ama acaba birlerine şikayet etse miydim diye düşünüyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Bunu sormak için başka bir psikoloğa mı gitsem.
Bir de psikolog şikayet şeyine söylemeli miyim?
evliliğinin zaten yıllardır bittiğini söyledi. bir de buluşmak istemişti ben istemedim.
ama ilk ben ondan hoşlandığımı söylemiştim parmağında yüzük yoktu evli değil diye düşünüp ben açılmıştım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
sonra ilerde eşini sevgilini gönder psikoloğa şu hale bak iğrenç
… bir de bir tek benim olduğumu düşünmüyorum.
değilsindir zaten 10 kişiye atıyordur olta kim gelirse bu psikologlara güvenim yoktu iyice soğudum
Ya benim gittiğim mi böyleydi bilmiyorum. Biri önermişti bedava hem. :D öylesine gitmiştim.
bedava neyden hayır gelmişki bu dünyada bedavaya onun yapacağı psikologluğu bende yaparım
Devlette yani maaşını devlet veriyor. Halka bedava.
devletin verdiği makarnanın psikolog versiyonu
Bu doğru gibi. 😀
Ya belli olmaz işinde iyi gibiydi. İyileri de vardır.
aynen makarnanında iyileri var
spagetti en iyisi bence
İlk sen söylediğin için şikayet etmen bişey değiştirmez sıyrılma ihtimali çok yüksek
Hııım.
Sonradan devam ettiren ve buluşmak isteyen o oldu. Bence sıyrılamaz.
Şikayet edebilirsiniz içinizde kalmasın, insanlar o kadar düzenbaz ve yalancı ki her türlü şeyi söyleyebilir dikkat edin
Yani iki yere de yazıyım mı bir de benim olduğumu anlamasın mı acaba?
Herkese yapmıyorsa senin olduğunu anlar, anlasa ne olacak?
Hııım anlarsa ne olabilir ki? Şikayet etmek hakkım değil mi?
Hakkın tabiki şikayet edebilirsin sen olduğumu anlamasın mı acaba dediğiniz için onu yazdım
Doğru. Hakkıımm teşekkür ederim.
Beni geri tutan şey ilk ben hoşlandığımı falan belli ettim söyledim diye. Yani acıdım gibi bir yandan da kızdım.
İlk adımı siz atmamaya çalışın, seçimleriniz hata yapmanıza neden oluyor gibi görünüyor
Bence ufaktan bahsedilmeli.
Karar sizin ben karışamam
Yoo hata falan yapmadım yine olsa yine ilk adımı atarım.
Seçimlerim hata yapmama neden olmuyor.
Peki öyle diyorsanız öyledir
Tamamen doğru davrandım bana helal olsun.
👏👏👏👏👏👏
Öyle dediğim için öyle değil, zaten öyle.
Ben hoşlanırsam hoşlanıyorum derim.
Konu bu değil zaten? Konudan saptınız.
Tamam kızmayın 😇
Konu hakkında verebileceğim tüm cevapları verdim iyi geceler diliyorum
Beni geri tutan şey ilk ben hoşlandığımı falan belli ettim söyledim diye. Yani acıdım gibi bir yandan. Konu bu.
Yanlış cevaptı. Bu,
İlk adımı siz atmamaya çalışın, seçimleriniz hata yapmanıza neden oluyor gibi görünüyor
İstediğime ilk adımı atarım, parmağında yüzük yoksa
.
Konu şikayet üzerineydi, şikayet etme hakkınız var edebilirsiniz dedim. Konu burada bitti. Tavsiye olarak hoşlandığınızı belirttiğinizde evli adamlarla karşılaşabiliyorsunuz, buna göre hareket edin dedim (medeni durumunu öğrenin). Amacım sizinle tartışmak ya da yorumlarda sohbet etmek değil.
Soruya son yorumum iyi geceler.
Zaten medeni durumunu söyler gerekirse, hoşlandığımı söylerim yüzüğü yoktu çünkü. Dediğiniz çok mantıksız. Evli olma ihtimalinden dolayı hiçbir erkeğe hoşlandığımı söylememek aşırı mantıksız olurdu.
Seçimlerin hata yapmana neden oluyor demen çok saçmaydı ve yanlış cevaptı. Bu durumdan bunu çıkaramazsınız. Yaptığım hata yok. Seçimim de gayet normaldi istediğim adımı atarım.
Şikayet et demen mantıklı.
Merhaba kafanız karışmış durumda konuşmak anlatmak danışmak dertleşmek istermisin elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım konuşabiliriz
Yoo gayet net.
Neden?
Engelle gitsin uğraşma boşuna
Niye? Benim için çok basit bir iki şey yazıp gönderecem. Eğer adaletlisi buysa.
Gonder o zaman
Peki doğrusu bu muu?
Sana kalmıs sampııyon😊
İşte ben de ona karar vermeyip sordum. Başka bir psikoloğa gidip mi sorsam. 😀
Gel bana yardımcı olabilirim
Küfür.
😇🥰🥰🤣
Sen hoşlandığını söyle fotoğraf at sonra şikayet et şikayet şeysi diyen biri de bilemedim 😂
Ben atmam.
O kısmı yanlış anlamışım neyse yinede hoşlanıyorum demeseydin şikayet et madem kanıt varsa elinde
Yo niye hoşlanıyorum demeyeyim ki ben hoşlandığımı derim.
Evet birkaç kanıtlar var.
Yorum yaptığıma pişman 9kdum neyse
Niye?
şikayet et meslekten men edilsin
Öyle mi yapılmalı sizce. Bir de benim gibi yaptığı ve buna düşen kızlar vardır belki demi? Yazık oraya zaten tutunacak bir şey için gidiliyor.
evet psikolojisi bozuk kadınları düşürüp sıkmeye calısması dogru değil
Düzgün konuş.
Saygılı ol. şerefsiz. Ahahaha
sana ben hakaret davası açıyım da gör :D
Hıııım.
Eğer iyi niyetli yazdıysan hakaretimi geri alıyorum.
Ne zaman oldu bu yaşı kaç
Birkaç ay önce herhalde otuzlarda.
Detaylı knssak olur mu merak ettim