İş arkadaşı eşimin uzaktan fotoğrafını çekip eşime atmış? Bu konuda ne düşünüyor sunuz?

Eşim, şirketin kapısının önünde, kadın arkadaşıyla sigara içiyor. Bu adam camdan ikisinin fotoğrafını çekmiş. Ve eşime atmış. Ve ordan otobüs geçmez yazmış. Eşim hiç cevap vermemiş. Siz ne düşünüyor sunuz bu konuda. Akşam eşime sordum, boş ver yaaaa dedi. işü gücü yok işte dedi. Ne düşünüyor sunuz

İş arkadaşı eşimin uzaktan fotoğrafını çekip eşime atmış? Bu konuda ne düşünüyor sunuz?
Cevapla