Eşim işyerinden bir arkadaşına fotoğrafını atmış? sizce ne düşünmeliyim?

merhabalar. Dün akşam işten eve geldim. Eşimde yeni gelmiş karşıladı beni, ve mutfağa girdi yine yemek yapıyor du. Bende yatak odasına banyoya ellerimi yıkamaya girecektim. aynanın önünde telefonu vardı. Telefon titredi baktım benim baldız mesaj atmış. Ama hemen altında bu adamın mesajı vardı baktım, adam buna foto atmış. Eşimde adama foto atmış. Ama normal foto. Herhangi bir yazışmada yok tu. Ben lavaboya girdim. Tekrar bakayım dedim tel aynı yerde duruyor du. ama bu arada mesajları silmiş. Dünden beri düşünüyorum.

Eşim işyerinden bir arkadaşına fotoğrafını atmış? sizce ne düşünmeliyim?
Cevapla