Eşim bi erkekle görüşmüş fotolaşmışlar, ayrılamadım ben de zaten ihmal etmiştim, hak vermeli miyim?

Şu an daha mutluyuz sanki

Güncellemeler
+1 yıl
Görüşme derken konuşmaydı fiilen değil
Eşim bi erkekle görüşmüş fotolaşmışlar, ayrılamadım ben de zaten ihmal etmiştim, hak vermeli miyim?
Cevapla