Evin içinde gözümün önünden sürekli gölgeler ve silüetler geçiyor şizofreni miyim?

8 senedir olmuyordu… görmüyordum tekrar etmeye başladı yine. Kafayı oynattım sanırım ya da deliriyorum. Koltukta oturuyorum koridordan bir şeyler geçiyor 😐
Evin içinde gözümün önünden sürekli gölgeler ve silüetler geçiyor şizofreni miyim?
Cevapla