KENDİ KENDİME KARŞIMDA BİRİ VARMIŞ GİBİ KONUŞUYORUM şizofren miyim?

kendi kendime karşımda sanki hep bir yakınımla konuşuyorum genellikle canım sıkıldığında üzüldüğümde çok yapıyorum ilk başta böyleydi ama sonraları tek iken el kaş göz mimik ifadeleriyle sürekli karşımdakiyle konuşuyorum bir yeni karakter yaratmıyorum ama öyle yani şizofren falan değilim değil mi?
KENDİ KENDİME KARŞIMDA BİRİ VARMIŞ GİBİ KONUŞUYORUM şizofren miyim?
Cevapla