Saat 4.30 da monster enerji icecegi ictim kallp carptinsi ve halsizlik yaptı arkadaşlar ne yapmalıyım 🤔?

Saat 4.30 da monster enerji icecegi ictim kallp carptinsi ve halsizlik yaptı arkadaşlar ne yapmalıyım 🤔?
Cevapla