Arkadaşlar hiç kimseyi rabbim düşürmesin Cidden çok zor bişey ben 3 gündür ne uyku var nede bir şey Allah herkesi korusun inşallah Hastaneden selam olsun?😔
Hastaneleri seven var mı acaba hasta yatana mj zordur refakatçi olup sürekli koşturmak mı daha zordur?
İkisi de zor, Allah ne yokluğunu göstersin, nede ihtiyaç duyalım. Bazen ömür boyunca doktora ihtiyaç duymamış insan hikayeleri var ya onlara çok özeniyorum.
Geçmiş olsun. İkisine de ayrı zor. Hasta yattığı yerden kalkmıyor. Bazen tuvalete bile gidemeyen hastalar var yatakta yapmak zorunda kalıyor. Çok kötü bir durum ama mecbur. Refakatçi için ise kalacak yer genelde sorun. Uyku uyuyamaz yemek yiyemez.