Hastane “hasta kabul”de çalışmak nasıldır? Çok zorluğu var mıdır?

Sertifika aldım ailem de sağlık sektöründe olduğu için iş bulma durumum var yani. Ünide sağlık, sekreterlik falan okumadım hasta kabulde çalışmak nasıldır sizce çok zorlanır mıyım kolay mıdır? (Not: ilk iş deneyimim olacak)
Hastane “hasta kabul”de çalışmak nasıldır? Çok zorluğu var mıdır?
Cevapla