Maaşı biraz iyi ama çekilecek çile mi sizce nedense hastane ortamını pek sevmiyorum
Evet, isterdim
Hayır, uzak olsun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Maaşı biraz iyi ama çekilecek çile mi sizce nedense hastane ortamını pek sevmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Biri demişti önce paraya bakıyorduk maaşı iyi diue sonra zamanla maaşın hiçbirsey olmadığını anladık az olsun ama mutlu olacağın bir iş olsun derlerdi
Kesinlikle böyle valla şimdi bende aldanıp hastane ortamını seçeyim diyorum ama zamanla içten içe yıpranacagimi da biliyorum yani
Aklında başka hangi meslek var
Şu an olduğum meslek biraz daha iyi
Ne yapıyorsun
Bütün hastaneler aynı farkları yok A hastanesinden kalkip Z hastanesine gidecem dersen bosa gitmis olursun sadece adı degisik o kadar
Hepsi dolu artık kalabalık yer
Mikrop yuvası
Maalesef öyle artık saglam giren ya hasta olarak çıkıyor yads mefta olarak
Siz hemşire misiniz
Yok degilim olsaydim guzel olurdu isterdiimm ama degilim 😔😔 Ben hastane icinde büyümüş birisiyim ve hastane hastane gezen hastanelerden cikmayan birisiyim
Ablamda sevmiyor ama zoraki çalışıyor, hem mesleği hem maaşı güzel yapacak bir şey yok
Hemşire mi
Evet
Allah sabır versin
Alışmaya çalış, en azından atanırsın başka yere
Alışmak kudurmaktan beterdir şu an düz memurum ya maaşı iyi diye hastaneye geçmeyi düşünüyordum da vazgeçtim
Hakkında hayırlısı olsun, işine devam et
Teşekkür ederim 🙂
ben de sevmedim hemsireliktrn değil de düz memurluğu denicem bu sene hayırlısı
Hemşire misiniz
Evet
hemşireliğin maaşı daha iyi ss
Alışırım derseniz aslında iyi seçenek değil mi
maaş için yapılacak bir şey degil
Sekreterlik nasıl
o iyi pis işlerle ugrasmiyorsun
Hasta İnsanlarla uğraşıyorsun yetmez mi:/
tıbbi sekreter o kadar bir şeyle uğraşmıyor ya hemsireliktrn iyi
Ülkede kimse işini severek mutlu yapmıyor zaten
Ben şu an seviyorum
20 dakika da fikrin mı değişti
😂😂😂
Denge sorunun var hazır yakınken bir görün
Hep aynıydı aslında
Sağlığa geçmeyi düşünüyordum sadece
Sen hastanede ne iş yapıyorsun
Zamanla kendi ortamını kurarsın
Değer bence