12 yıldır depresondayım 12 Yıldır Odama Hapisim hiç bir şeye hevesim yok çalışmıyorum okumuyorum Neden Hiç Beklentim yok?

12 yıldır depresondayım 12 Yıldır Odama Hapisim hiç bir şeye hevesim yok çalışmıyorum okumuyorum Neden Hiç Beklentim yok?
Cevapla