Kendimi bildim bileli Sosyal fobi, panik bozukluk, depresyon var. Insanların içinde tutuk kalıyorum, tepki verememe canımi çok sıkıldığında halde içine atma, susma, duyguları bastirma aşırı panik hali heycan kaygı durumunu yenemedim bir türlü. Özgüvenim yok insnalr beni tiye almıyor sözüm geçmez meselâ. Benden küçükler benim yanımdakilere abi derler bana demezler. Sesim çıkmaz karşılık veremem susarim kuserim 3 4 gün daha fazla kafaya takarim sinir olurum ıntikam beslerim kin beslerim. Ortamda benle takilirlar sessiz pasif olduğum için buna uyuz olurum yine içime atarım kimse bni takmaz. Hakliyken haksız olurum. Kendimi savunamam konuşurken zor konuşurum sesim çıkmaz hatta kısılir. Çoğu kez alttan alırım. Hakkim yenir ses edemem ve sürekli hakkımı yerler. Karşı koymaya çalışırken heycan olurum işten atarlar vs diye düşünüp yine geri çekilir içimden ağlarım kaygı oluşur herkes bana düşmanmis gibi gelir herkes beni mal gibi görüyor gibi geliyor kendimi izole ediyorum daha çok böyle yapa yapa ve biriyle hafif tartışma olduğunda konuşmam ama karşı taraf için sanki birşey olmamış gibi yine konuşmaya çalışır zor barışırm. Bazen ben barışmak isterim ama adım atamam sanki birşey tutuyormuş gibi geliyor. Bu tarz şeyleri hep yaşıyorum. Insanlar değişse bile aynı şeyleri yaşıyorum hep. 26 yaşındayım hiç sevgilim bile olmadı. Bu yüzden bir işe girmeye korkuyorum alay ederler hakkımı yerler ezerler diye. Konuşkan olmadığım için dilini mi yuttun diyorlar mesela hep sessiz kalırım kendimi sevmiyorum. Aslında iyi biriyim ve çok duygusalım çabuk darilan küserim insanlar çok kötü kimseyi sevmiyorum. Makam olarak yüksek kişilerin yanında panik olur konuşamam ne derse onaylarim kaçmaya çalışırım. Benim bilinçaltında ne olabilir bunu bu yaştan sonra nasıl çözebilirim ücretsiz hipnoz tedavisi uygulayan psikoloğa ihtiyacım var ama imkanım yok. Sizce bu yaştan sonra bunlar mümkün mü? Çünkü ben yıllardır böyleyim kroniklesti ve gerçek kendimi unuttum.
Güncellemeler
+1 yıl
Gnclelelelelelel
Güncellemeler
+1 yıl
Ücret talep2etmeyen iyi bir terapist nasıl bulabilirim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Önce bir iş bulun sonrada başlayın hayata. Ama herşeyden önce kendinize inanın ben başarıcam diyebilin. Umarım güzel şeyler olur.
Iş bulmaya korkuyorum orda sorunlar yaşarım diye
Diyorum ya önce korkunu yenip başarıli olabiliceğine inanacaksın.
Emin ol herşey düzelir
Sadece inan ve başla.
Ailen seni Nası yetiştirdi bu önemli her hatanda sana kızıp aşağladılarmı bundan dolayı olabilir kendine güven bunları haketmiyorsun sesin çıksın kendine gel biri bişey dediğin bağırmasını bil
Evet yargıcı eleştirel vs hep ondan oldu. Demeyle olacak kadar basit şeyler değil. O dediğin şeyleri bizde biliyoruz yaoamdigimdan buraya sordum
Psikologa git o zaman ben nerden biliyim bak sesini çıkarıyon işte ruh hastası
O kadar aptalsinn ki seninle tartışmaya değmez. Mall herif senin verdiğin öğüt okuma yazma bilmeyen birinin eline kitap verip bunu okumak demeye benziyor embesill. Bu özgüven sizin gibi boşlarda olduğu için adalet yok gelişim yok ülkede
Bak kendini savunuyorsun işte ne acındırıyon kendini ruh hastası tedavi gör sen yalancı sahtelar
Armuttt şu an kalabalik ve yüz yuzemiyiz ve detayda internetten bile böyleyim mi dedim? Okumadan yorum yapmak için yorum yapıyorsun burda boşş
Hocam bana instadan ulaşsana
Uzmansayibilimci
Dünya hassas kalpler için cehennemdir.
Evet sevdiğim kullandığım watsap durum sözüdür
Bence bu dünyada hayatta kalabilmek için özgüvenli olmalısın, değilsen öyleymiş gibi davranmalısın. Içindeki dertleri anlatman karşı tarafın sana acıması dışında bir işe yaramaz burda.
Biliyorum amacım çözüm bulmak
Yazabilirsin istersen bana
Psikolog msun
Kaç yaşındasın :)
Senden 8 yaş büyük