12 Yıldır Tek Hayalim Yok , Çalışmıyorum , Özgüvensizim , A-Sosyalim Hiç Kimseden Ve Hiç Bir Şeyden Beklentim Yok. Neden?

Lise terkim üniversite gitmedim hiç arkadaşım yok kendimi de beğenmiyorum kendimi ezik hissediyorum birey adam hissetmiyorum sorumluluk alamıyorum kaçıyorum kilom var dişlerim çürük bakımsızım evden market dışı çıkmıyorum bilgisayar oynuyorum üstümde ölü toprağı var şikayet etmekden başka elimden bir şey gelmiyor.

12 Yıldır Tek Hayalim Yok , Çalışmıyorum , Özgüvensizim , A-Sosyalim Hiç Kimseden Ve Hiç Bir Şeyden Beklentim Yok. Neden?
Cevapla