İş yerinde müdürüm yardımcısı karnım ağrıyor üşüyorum diyor kolumu kaldıracak halim yön diyip masada uyudu Siz olsanız ne yapardı?

Midesi bulanıyormuş o yüzden yemek yer mi bilmiyorum. A101 de çalışıyorum kendime mağazadan yiyecek bir şey alacağım da ona alsam bilemedim midesi de bulanıyormuş yemek istemeyecebilur ona da yiyecek birseyler alsam ayıp olur mu

İş yerinde müdürüm yardımcısı karnım ağrıyor üşüyorum diyor kolumu kaldıracak halim yön diyip masada uyudu Siz olsanız ne yapardı?
Cevapla