Siz çalışırken dibinizde sürekli yatan biri olsa ne hissederdiniz?

Son yıllarda iyice çöktüm ve evden dışarı çıkmıyorum. Hayatı boş verdim bu nereye kadar devam edecek ben de bilmiyorum ama beni çalışmaya iten tek bir şey var: Kardeşim. Kendisi astım hastası ve garsonluk yapıyor sürekli öksürüyor nefesi hırlıyor ve aynı odada kalıyoruz tabi ki etkiliyor bu durum beni üstüne üstlük o sabahın köründe kalkarken ben mışıl mışıl yatıyor oluyorum. Sizce o bu durumdan kötü hissediyor mudur? Siz çalışırken dibinizde sürekli yatan biri olsa me hissederdiniz?
Siz çalışırken dibinizde sürekli yatan biri olsa ne hissederdiniz?
Cevapla