Çalışırken canınızı sıkan birileri ya da bir şey oldu mu?

Benim oldu çocuktum ama patron durduk yere tokat attı ondan sonra hiç bir patrona eyvallah demedim. Bana kızar bağırır belki ama istemediğim veya işimin dışında bir şey yapacak isem ağzımı açarım. şu an bir sıkıntım yok sizde durumlar nasıl?

Çalışırken canınızı sıkan birileri ya da bir şey oldu mu?
Cevapla