Gluten introloransı olan biri var mı? Göbeğiniz şiştiğinde nasıl eritiyorsunuz?

Aranızda glutene karşı hassas olanlarınız var mı? Yanlışlıkla veya bilerek tükettiğiniz gluten’in göbeğinizi şişirmesine karşın ne yapıyorsunuz, nasıl eritiyorsunuz? Ben farketmezsizsin yıllardır gluten yiyordum, ama son 6 yıldır göbeğim hep şiş (5,5 ay hamile göbeği) ile yaşadım.. ilk başlarda anlam veremedim, kilodandır dedim ama doktora baktırdığımda hava ve d*şkı olduğunu söyledi. Bi kaç gün arayla tekrar glüten bisküvisi yediğimde karnımdan sesler çıktı ve gluten olduğuna karar kıldım. Nasıl kurtulurum? Benim gibi bu yollardan geçmiş biri varsa lütfen yazsın! 🥺
Gluten introloransı olan biri var mı? Göbeğiniz şiştiğinde nasıl eritiyorsunuz?
Cevapla