İkisi birden olunca ne oluyor🥹
Gününüz güzel geçsin 🥳
Gününüz güzel geçsin 🥳
Mide ağırısı
Çalışmak
Sen ölmüşsün ağlayanın yok🥹
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum hocam 💐🥺
Mide ağrısının belli başlı sebebleri vardır? Sürekli olarak tekrarlıyorsa DR. görünüm - günü kurtarmak istiyorsanızda Rennie çiğneme tabletleri var - haftayı kurtarmak istiyorsanız Esom mide koruyucu tavsiye ederim size 🌺
Teşekkürler hocam öyle hep olan bir şey değil ufak ağrı gecer 😌
Teşekkürler hocam inşallah ✨😌
Pazar günü full çalışmak hatta gece bile çalışmak hatta uyumadan ertesi gün işe gitmek 🤦♂️
Mide ağrısını bir kere yaşamıştım iyi bilirim.
Cevap
13Cevap
çalışmak kötü bence. geçmiş olsun
geçmiş olsun, ikisi de kötü ama ağrı daha kötü
Al birini vur ötekine ikisi de birbirinden kötü
Mide ağrısı için doktora gittin mi? Belki sibo belki ibs vardır.
Geçmiş olsun hemşo. Karın ağrısı ile mide ağrısı çok fena.
Pazar günü çalışmak, ancak ikisi bir arada ise vay senin haline
Sağlığım yerinde olsun ben hep çalışırım Allah sağlıktan yana bir sıkıntı vermesin yeterki
Sağlık her şeydir. Sağlığımız yerinde olsun da çalışmak kolay iş
İkisinin birden olması intihara teşebbüs haha
Atıyorum kendimi 1. Kattan 🥹
Mide ağrısı ile çalışmak 🤨
Al birini, vur ötekine..
Mide ağrısı ile uyanmak kötü
Benim de midem ağrıyor hep
bana göre çalışmak
Mide ağrısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar