Pazar günü çalışmak mı kötü yoksa baş ağrısı çekmek mi?

Her ikisi olunca kombo oluyor 😂
Çalışmayı sevmediğimden değil arkadaşlar cumartesi müşteri potansiyel çok manyak hep bu yüzden😂😂
Çalışmak kötü
Baş ağrısı kötü
Sen ölmüşsün ağlayanın yok 😅
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Pazar günü çalışmak mı kötü yoksa baş ağrısı çekmek mi?
Cevapla