Diyetimi bozmamak için kendimi zor tutuyorum. 2. gün diye mi böyle, zamanla diyete alışır mıyım?

Aç değilim ama yine de gidip yemek istiyorum bozmak istiyorum. Psikolojik olarak sanirim. Hep böyle zor mu geçecek ya?

Diyetimi bozmamak için kendimi zor tutuyorum. 2. gün diye mi böyle, zamanla diyete alışır mıyım?
Cevapla