2 ay önce açılmış sigarayı içtim boğazım ağrıyor zehirlendim mi ya da ciddi bir şey olur mu?

Arkadaşlar öncelikle ağır derecede anksiyete hastasiyim PoloEmre hesabima bakabilirsin yedek hesap açtım gün içinde sorular yetmediği için de sigara bitmişti odamda 1.5 ay önce açılmış paket parlament sigara buldum ama pakette değil masamdaydi içtim zehirlenir miyim bayat bile olsa lütfen ciddi cevap verin takıntılıyım 1.5 aylık önce açılmış sigara içince bogazim acıdı bir şey olur mu Allah için ciddi cevap verin uyuyamiyorum lütfen
2 ay önce açılmış sigarayı içtim boğazım ağrıyor zehirlendim mi ya da ciddi bir şey olur mu?
Cevapla