Polikistik over hayat kalitemi çok etkiliyor ne yapmalıyım?

Polikistik overle yaşamak benim açımdan çok zor. Tüylenme artışı , bitmeyen bacak bel karın kasık ağrılarım, ani ruh hali değişikliklerim, çok zor regl olmam, regl olmadan önce ve olduktan sonra çektiğim ağrılar, vücudum da ve yüzümde ki sivilcelerin artışları. Bu sendromu detaylıca araştırdım neler yapmam gerektiğini de biliyorum ama ne yaparsam yapayım bu belirtilerden kurtulamıyorum. Sosyal pilimde bu sendrom yüzünden hemen bitiyor. Çevremdeki insanlar beni hiçbir şekilde anlamıyor. Yaşadığım durumlardan ve sendromumdan bahsetsem de doktorlar da dahil bunu çok küçük bir şey olarak görüyorlar. Resmen bir doktor benim nasıl bir yol izlemem gerektiğini anlatmadan sadece sendromum olduğunu söyleyip beni gönderdi. Araştırdıktan sonra ne kadar çok şey yapmam gerektiğini öğrendim ve bunlardan bir tanesini bile gittiğim doktor bana anlatmadı. Beni çektiğim acılarla bir başıma bırakan ve sevdiklerim de dahil bu yaşadıklarımı küçümseyen herkese çok kırgınım. Sadece buraya böyle içimi dökmek istedim. Şunu bilinki her ne yaşıyorsanız fiziksel ya da ruhsal ben sizi anlıyorum ve yanınızda olduğumu belirtmek istiyorum. Umarım acınız her ne ise bir an önce son bulur.

Polikistik over hayat kalitemi çok etkiliyor ne yapmalıyım?
Cevapla