besin takviyesi, vitamin , enerji içeceği vs neyse artık.
özellikle yoğun çalışanlar, masa başı olanlar için soruyorum.
ve bunları kendiniz mi belirleyip aldınız yoksa kan tahlili vs yapıp doktor tavsiyesiyle mi?
besin takviyesi, vitamin , enerji içeceği vs neyse artık.
özellikle yoğun çalışanlar, masa başı olanlar için soruyorum.
ve bunları kendiniz mi belirleyip aldınız yoksa kan tahlili vs yapıp doktor tavsiyesiyle mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Daha önce kullandığım ve şu anda gerek kalmadığı için kullanmadığım bir takviye vitamin alma dönemim oldu. Fakat bu benim tek başıma gidip, herhangi bir yerde veya internet üzerinden sipariş ettiğim takviyeler değildi. Tamamen doktor kontrolü içerisinde gereken vitaminleri temin edip kullandım.
Elbette faydası var. Daha enerjik hissediyorum kendimi. Üşüme problemlerim vardı ortadan kalktı. Saç dökülmesi, tırnak kırılması vardı şu an onlar yok. Yani bir çok yönden vücudun ihtiyacını karşılıyor. Benim tavsiyem doktor kontrolü dahilinde alınan takviyeler ve ilaçlardır...
ne kadar zamandır kullanıyorsun
1 sene tedavi gördüm kullanmıyorum daha çünkü gerek kalmadı. Düzenli kan tahlili yaptırıyorum..
çok geçmiş olsun
Teşekkürler
Yıllardır kullandığım
tip 1,2,3 kolejen hepsi ayrı kapsül tip 2 olanı bel fıtığı için doktorum önermişti voonka ve ocean
vitaminler perfectil
biotin solgar
glukosamine ocean
şimdi koenzim solgar kullanmaya başlamayı planlıyorum
D vitamini eksikliği var bu nedenle d vitamini kullanıyorum
geçmiş olsun