Arkadaşlar Psikiyatrimi takıntı yaptım galiba?

Yeni yeni psikoterapiye başladık. Kadını çok sevdim. Sürekli stalklamaya başladım. Gitmediğim zamanlar neden gelmediğimi falan sormaması beni üzüyor acaba devam etmemi istemiyor mu? 25 yaşında olmasam kadınlardan hoşlanıyorum diyeceğim ama bu yaşa kadar fark ederdim. Çok saçma bir haldeyim.

Güncellemeler
+1 yıl
Başka fikri olan var mı bu konuyla ilgili acaba
Arkadaşlar Psikiyatrimi takıntı yaptım galiba?
Cevapla