Arkadaşlar sağlık ile ilgilenen var ise bir şey soracam vucudun iki tür enerji kaynağı var biri glukoz biri ise depo yağlar.
Metobolik esneklikte hücreler bu iki enerji kaynağını çok rahat kullanıyor ve gün boyu enerjimiz hiç düşmüyor.
Benim gibi esnekliği kaybetmiş kişilerde ise yag Metobolizmasıyla enerji kullanmak için nasıl beslenmeliyiz? Aralıklı oruç ve uzun aralıklı oruçlar bunu aktif hale getirebilir diyorlar ne kadarı doğru? Esnekliği geri kazanmak mümkün mü?
Metobolik esneklikte hücreler bu iki enerji kaynağını çok rahat kullanıyor ve gün boyu enerjimiz hiç düşmüyor.
Benim gibi esnekliği kaybetmiş kişilerde ise yag Metobolizmasıyla enerji kullanmak için nasıl beslenmeliyiz? Aralıklı oruç ve uzun aralıklı oruçlar bunu aktif hale getirebilir diyorlar ne kadarı doğru? Esnekliği geri kazanmak mümkün mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer