Arkadaşlar 90 kilodan 65 kiloya düştüm ama kendimi hala cok kötü hissediyorum neden?

Çevremde çoğu insan dedi zayiflamissin diye ama beni yeni tanıyan insanlar sismansin diyo eski halimi bilmedikleri için ve bu beni çok kötü hissettiriyor
Arkadaşlar 90 kilodan 65 kiloya düştüm ama kendimi hala cok kötü hissediyorum neden?
Cevapla