Kabızlık hakkında? lütfen yardım?

şimdi bu durum kabızlık mı bilmiyorum ama tuvaletim var yani öyle ucunda gibi hissettirmese de normalden fazla gaz var ve tuvalete gidip bekleyince tuvalet hissi geliyoe ama yapamıyorum yapmak için en az yarım saat oturup beklemem lazım tuvalette beklemeli miyim yoksa günlük işlerime devam edip tuvalet hissinin daha belirgin olmasını mı beklemem lazım sadece soruma cevap verin lütfen
Kabızlık hakkında? lütfen yardım?
Cevapla