
Doktorum dün gececi olduğu için bugün izinle yarın göstermek zorunda kalacağım nasıl sizce durum sizin nasıl?

Doktorum dün gececi olduğu için bugün izinle yarın göstermek zorunda kalacağım nasıl sizce durum sizin nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hipertansiyon teshısı koyup ılac tedavısıne baslayacak. İlk sıradaki büyük tansıyon degerınız ortadaki kücük tansıyon degerınız en sondaki de o tansıyon degerleri ölçülürken cıkan nabzınız. Nabzınız da yüksek atıyor. İlac tedavisine baslayabılır tansıyon ıcın. Tansıyon dusunce nabızda düşüyor zaten. Ama bır sure ılacsız takıp edelım de dıyebılır baska rahatsızlığınız yoksa. Ekg nız normal miydi sizde tasikardi bile olabilir. Nabızınıza bakarak soyledım tabi bunu. Saglıkcı degılım ama tansıyon tedavisi goruyorum. 🙏
Yaşım 29 18 yaşından beri var bu sorun ama şimdi patladı rahatsız etmeye başladı
yani Şu an bende yüksek tansiyon mu var
Hep yüksek tansıyon varmış demek ki sizde. Bence bir an once baslayın tedavıye. Bende tesadufen farketmiştim beni rahatsız da etmıyordu. Sımdı 6 ilac kullanıyorum. Ilac tedavisine baslarsanız bol bol su ıcın ilaçların zararlı etkılerını bobreklerınızden atarsınız hemde tansıyonunuza ıyı gelır su. Ozellıkle ılık lımonlu. Bide sunu da soyleyeyım kesinlikle stres cok etkiliyor. Eger streslıysenız anksiyeteniz varsa veya panil atagınız. Bı psıkologa gıdın konusunya da psikıyatrıye gıdın hafıf bır sakınlestırıcı verır onu kullanmaya baslayınca tansıyon degerlerınız dırekt dusebılır. Eger strese ve paniğe baglıysa. Ama kafeın cok tüketiyorsanız taşikardi varsa o da tetıkler.
Kan testi ve ekg hepsi iyiymiş ama tansiyon düşmüyor ne zaman tuzlu yağlı yesem enseme vuruyor ve anında 17-18 lere çıkıyor
Degerler onu gösterıyor bende de benzer degerler çıkmıştı. Bende nabız bu kdr yüksek degıldı ama sanırım 80 95 arasıydı. Sizin nabızda yüksek cıkmıs
Anladım çok teşekkür ederim iyi ki varsın güzel anlatımın için uygulayacağım doktor kağıdı gördüğü zaman direk yüksek tansiyon diyecek o zaman
durum pek iyi değil o zaman çünkü benim büyükte büyük küçük de büyük
1. si tuzludan kesınlıkle uzak durun. Tuzu azaltarak bırakmaya calısın. Asırı karbonhidrat almayın. Proteın vıtamın magnezyum dengeleyın. Kafeını azaltın. Lımonlu su veya ekşi seyler tüketin. Olabildiğince stresten uzak durmalısınız. Hatta dedıgım gıbı strese baglı yukselıyor bıle olabilir. İstersenız bı psikiyatriye gıdın hafıf bı ılac alın sizi rahatlatır. Strese baglıysa dırekt duser zaten normale. Bu arada yetıskınde 13/8 9 cok yuksek degıl ama 14 /9 1/10 üzeriyse sureklı böbreklerinize zararı oldugunu soyluyor doktorlar. Ilaca baslamasa bıle sız bunları yapın tansıyon degerlerınız daha normal olur. Bende kücük tansıyonunuzu yüksek gördüğüm ıcın hipertansiyon dedım. Normalde kücüğün düsük olması ıcın ugrasıyorlar zaten. Mesela 13/10 yüksekken 13/8 normal görülüyor.
Asırı kafeın alımından vs ıse zaten tasikardi olabilir o zmnda kahveyı vs azaltırsanız ıyı olur. Bu arada yukselımce zaten dırekt enseye ve gozlerın üzerine vurur mıde bulantısı yapar. Bıraz mıgren bıraz boyın duzlesmesı belırtılerıne benzer.
Rica ederım cok gecmıs olsun🙏
ben çay kahve bunların hiçbiri yok bende 1 saatlik kahvaltıyı 1 bardak çay ile bitiririm kahve oldursen içmem yemeği yemeğin tuzu ile yerim ayriyeten tuz atmam ama çok yağlı beslendim 18 den beri var bende ama şimdi rahatsız oldum annem ve dayım da da var protein vs hiçbirini kullanıyorum hiç kulanmadim hayatımda su da susayınca içiyorum öyle diyim benim sonuç olarak büyük ve küçük tansiyon normalden çok yüksek yani ve bunu düşürmem lazım
Benim enseme vuruyor çok dil altı aldım öyle yükselmesinden
Merhaba nasılsınız şimdi hastaneden geliyorum benim doktor sağ olsun benim bilgileri bir doktor arkadaşına yollamış baktı yaşına göre çok yüksek dedi tansiyon ilaç yazdı norvasc 10 mg 10 mg yüksek değil mi biraz ilaç kullanan biri olarak @ebruliebruebruli91
Yok normal ☺️ gecmıs olsun tekrar.
HT mevcut raporluntansiyon ilacına baslayacaksin.
HT ne demek
Hiper tansiyon
Oooo durum o kadar kötü yani anladım teşekkür ederim
Sınırdasın ilaca başlayabilir
Yüksek tansiyon hastası mıyım yani
Öyle görünüyor