Arkadaşlar hiçbir şikayetim yok ama tansiyonum 138 e 77 çıktı nabzım da 80 sizce hipertansiyon mu biraz stresliydim de?

Biraz stresliydim 10 dk dinlendim 138 77 normal yüksek mi?

Arkadaşlar hiçbir şikayetim yok ama tansiyonum 138 e 77 çıktı nabzım da 80 sizce hipertansiyon mu biraz stresliydim de?
Cevapla