Sevgiliniz/eşiniz kışın meşhur hastalığı olan grip olsa yanında olur musunuz, bulaşmasın diye uzak mı durursunuz?

Çoğu kişi uzak duruyor yanında olmak yerine 🙄🤧😷bir kase çorba yapsan bir bardak bitki çayı yapsan n'olacak yani elinemi yapışır 😒bu konuda sizce erkekler mi daha fedakar kadınlar mı? cevap belli ama neyse sorayım dedim..

Sevgiliniz/eşiniz kışın meşhur hastalığı olan grip olsa yanında olur musunuz, bulaşmasın diye uzak mı durursunuz?
Cevapla