Bunu başarırsanız kesinlikle olur. Bilim bu :) Üç dört sene bunu başardım. Gel gör ki bozup yine kilo aldım. 10 kilo fazlam var. Hepi topu 2 aylık iş ama kararlı olup da veremedim gitti. Şeker ve ekmek bağımlılığı kötü şey.
Valla ekmek yemem şekerde ama bazen çikolata aşkım tutuşur ve annem sürekli kötü örnek olduğu için hemen kiloya vuruyor 1 senede 30 kilo aldım vermem gerek
Zordur elbette ama hepsi sağlam bir psikoloji ile hallolur. Sabredin kilo vermek demek kolay. Herkesin psikolojisi kaldırmıyor işte. Yine de kendimizi için sabretmemiz lazım. Hadi yarın başka buna güzel kız. Haziran ayı başına dek 4 ayda 15 kilo ver. Başarabilirsin. Konuyu nerelere getirdim ama 🤣
Haha.. Olsun iyi niyetin için sağol Çoğu kişi bunu kaba yollarla ama kırıcı olmadığını sanarak söylüyor senin demen güzel oldu Sporumu yapıyorum zaten diyete de başladım bakalım ne kadar verebilirim yaza kadar ☺
Ya ben öylesine üye oldum ama ilk kez senden güzel dönüş aldım. Yanlış anlama, gerçek anlamada haklısın ama seni takip edebilir miyim? İyi dostlar biriktirmek istiyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Valla bende spora gitmeden biraz uyumak istiyorum ya
Uyu biraz zamanın varsa
İşteyim ya zamanım yokta masaya koyup kafayı uyuycam sanırım
Rahatsa iş sen bilirsin dostum
Rahat ya sıkıntı olmaz
Okey
Uyu sende hadi bişey olmaz
Tamam sadece yarım saat uyuyım 😌
Kalkınca haberleşelim shxhxb
😃😃uyuyamadim yalan oldu
Benimkide 🥲
🥲🥲
Koşu bandında uyuyacağım artık
Bitince uyursun dert etme brom
Şeker dengesi ile alakalı sanırım 😴
Bu olabilir. Muhtemelen şeker hastasıyım ama teşhis almaktan kaçıyorum
Aman Allah korusun. Hasta olmadan da aynı durumlar yaşanabiliyor. Şeker ve karbonhidrattan uzak durunca kısa sürede düzelir dengeler.
Umarım...
Bunu başarırsanız kesinlikle olur. Bilim bu :) Üç dört sene bunu başardım. Gel gör ki bozup yine kilo aldım. 10 kilo fazlam var. Hepi topu 2 aylık iş ama kararlı olup da veremedim gitti. Şeker ve ekmek bağımlılığı kötü şey.
Valla ekmek yemem şekerde ama bazen çikolata aşkım tutuşur ve annem sürekli kötü örnek olduğu için hemen kiloya vuruyor 1 senede 30 kilo aldım vermem gerek
Zordur elbette ama hepsi sağlam bir psikoloji ile hallolur. Sabredin kilo vermek demek kolay. Herkesin psikolojisi kaldırmıyor işte. Yine de kendimizi için sabretmemiz lazım. Hadi yarın başka buna güzel kız. Haziran ayı başına dek 4 ayda 15 kilo ver. Başarabilirsin. Konuyu nerelere getirdim ama 🤣
Haha.. Olsun iyi niyetin için sağol
Çoğu kişi bunu kaba yollarla ama kırıcı olmadığını sanarak söylüyor senin demen güzel oldu
Sporumu yapıyorum zaten diyete de başladım bakalım ne kadar verebilirim yaza kadar ☺
Ya ben öylesine üye oldum ama ilk kez senden güzel dönüş aldım. Yanlış anlama, gerçek anlamada haklısın ama seni takip edebilir miyim? İyi dostlar biriktirmek istiyorum.
😆😆
Yok buradan dost olunmaz
Uyu bi sy olmaz