#gözüolanıngözüçıksın
#hepnazardan




nazarın yoğunluk indeksi türkiyede yüksek.
Yoğun olarak hissediyorum 😄
:) Kader.
Kesinlikle nazar.:)
Kurşun mu döksek
1 kere döktürdüm ben 😂
Bişey değişmedi, dene bakalım.
😂😂bende bu şans varken kurşun kafama gelir
Allah korusun kız.:)
İnanmayalım en iyisi felak okumak.
Aynen Felak nas
Cevap
3Cevap
Kenafir gözlüleri unutmayalım
Adamı mezara sokar onlar
Bir çaresi varsa bana da öner😂
Nazardır nazar
uykun vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar