Güncellemeler
1 yıl
Uyusun da büyüsün ninni
Soru sorudaki gibi. Aklınıza hiç böyle bir düşünce geldi mi? Yoksa uyumak en çok sevdiğiniz eylem mi :D :D

Suçluluk hissi veriyor bana çok uyumak bir de gerçekten boşa geçen zaman.
hayır uyku güzeldir
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar