Çok uyuyunca boşa yaşamışım gibi oluyor bana, size de oluyor mu?

Soru sorudaki gibi. Aklınıza hiç böyle bir düşünce geldi mi? Yoksa uyumak en çok sevdiğiniz eylem mi :D :D

Çok uyuyunca boşa yaşamışım gibi oluyor bana, size de oluyor mu?
Güncellemeler
1 yıl
Uyusun da büyüsün ninni
Güncellemeler
1 yıl
Çok uyuyunca boşa yaşamışım gibi oluyor bana, size de oluyor mu?
Cevapla