Arkadaşlar ben iki antideprasan kullanıyorum biri gündüz biri gece. Gündüz olanı doktor yavaş yavaş bıraktırdı en son cuma günü içtim pazar gününden beri geceleri uyuyamıyorum gece ilacini icmeme rağmen. Kaygı panik duygusallık vertigo vs gibi yan etkileri var tabi ama uykusuzluk çekiyorum gece asla uyuyamıyorum. Aranızda bunu yaşamış olan var mı ne kadar sürdü ve geçiyor mu bu durum? Aşırı korkuyorum ya hep gece böyle olursa diye
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bence birden kesmeyin
Birden kesmedim ki zaten önce mg düşürüldü 1 sene öyle kullandim sonra gün aşırı kullandim bir ay kullan bırak dedi bıraktım. Psikiyatrinin kontrolunde oldu yani
Maalesef hanfendi. 4 senedir böyleyim
Sağolun moralim düzeldi sayenizde
Zamanla azalip gececektir.
Geçer dimi mutlaka tekrar ilaca başlamak istemiyorum
Mutlaka gecer. Gecelero daha karanlik ortamda dusunmeden uyumaya calis.
Psikiyatri antidepresani bıraktığın için beynin aşırı uyarılıyor dedii bu yüzden geceleri beynini uyaracak şeyler yapma dedi de bu sefer insan kafayı yiyor karanlık TV yok telefon yok mal gibi
Kendi icinde kendince bir cozum bulmalisin. Bende de panik atak vardi. Zamaninda benzer sorunlar yasadim ama cozdum.
Bende de vardı onları hallettim şükürler olsun ama benim uyku sorunum ta bebeklikte başlamış bundan 5 yıl önce antidepresanla düzelmişti onun dışında ne yapsam düzeltemedim ömrüm boyunca
Calisiyor musun peki?
Yok çalışmıyorumm
Calisirsan duzene girmeye baslar aslinda.
Ya iş bakıyorum şu anda da başvuru falan yapıyorum düzgün dönüş yok. Aslında gece kaçta uyursan uyuyayim sabah mutlaka erken kalkmam lazım çünkü sabah 7 de uyuyup akşam 5 te kalkarsa insan zaten gece uyuyamaz birazda sebep bu bence ya
E yaniii...
Son üç noktan her şeyi anlattı şu an bana hahahaha. O zaman sabah erken uyanayim ben mutlaka birde böyle deneyeyim inşallah faydasini görürüm sana da teşekkür ederim düzgün cevaplar verdiğin için
Rica ederim. Saglikli gunler dilerim.
Teşekkürler
ben ani bıraktım işe yaramıyo antidepresan
Bende uykusuzluk oluyor yeniden başladım
Ne zaman bıraktınız kaç ay sonra başladınız tekrardan?
2 hafta bıraktm sadece baslama nedenimde uykusuzluk ki çok kullanmadm 2 ay
İşte bende bundan korkuyorum nereye kadar antidepresann kullanicam ki düzelmez mı ya
Bilmiyorum bende aynı fikirdeyim ki ilerde doz artıyor
Ben 5 sene kullandım artık bıraktim doktor kontrolünde epeydir iyiydim.
Şimdi neden öyle oldu
Yan etkisiymiş uykusuzluk işte. Antidepresan kesildiği için beyine aşırı uyarı gidermiş. Uyarılan beyinde uyumaz haliyle ama ben korkuyorum böyle devam eder diye kesin geçeceğini bilsem sabrederim
Bende 2 haftada geçmedi ki ben yeni sayılırım sana göre
Ya zaten iki ayda olcak iş değil ki kimisi on sene kullanır kimisi 6 ay. Birde işe yaramiyosa mutlaka git değiştir ilacı yaramadikca değiştir kendine yarayan ilacı bul. Ama sana tavsiyem uyuyorhm zaten diyip saatlerine dikkat etmemezlik yapma aynı saatte uyu aynı saatte kalk beyin alışsın o saatlere
İlaçtan önce uyuyamyrdum şu an sabit 11 /8 oldu iyi gidiyor
Bence bozma asla da düzeldim diyip bırakma çünkü yarım kalıyor tedavi ve aynı sorunlar tekrarliyor. Hiç bozma uyku düzenini dikkat et
Anladım çok teşekkür ederim sen ne yapacaksn peki
Bazen artık kötü olunca ya ilaca hemen geri başlasam mı diyorum ama sabretmem lazım bir süre bitkisel falan yoluna bakicam belkide geçer uykusuzlukk sadece yan etkidir
Sabret bakalım hayırlısı olsun neden başladın
Kronik ağrı ve kaygı bozukluğundan dolayı başladım.
Dün içmedim gece 4 de uyudum olmuyor uyuyoyamyrm sersem gibiyim
Bende enkazda felan kalmıştm depremden önce de iflas etmiştim baya etkiledi
Bence içç işte neden bunu yapıyorsun ki?
Çok kötü bir şey yaşamışsın gerçekten eminim istesekte sende bıraktığı psikolojiyi anlayamayız. Ama etkileyen şey seni güçlü yapsın. Ordan çıktın ve şu an burdasın bence kendine güven ve her şeye baştan başla ilacinida düzenli kullan çünkü bazen ilaçları 2 ay değil bazen 10 yıl içmek gerekiyor kişiye bağlı birazda. Bu yüzden iç ve düzene girsin her şey. İlaç işe yaramiyosa her seferinde ilacını değiştirr ama sana yarayan ilacı bul.
Çok teşekkür ederim ilgin için çok iyisin öyle yapacam
Deprem psikolojisin anlayamam elbette ama ben çok psikolojik rahatsızlık yaşadım intihar etmeyi bile düşündüm o kadar kötüydüm. Ama yok bak yaşıyorsun hayatın için bir umut olmasaydı ölürdün yaşıyorsun ki umut var. Bu dünya elbet bitecek zaten hayat çok kısa bu kısa hayatın tadını çıkarmaya çalış. Hiç bir şey kendinden önemli değildir. Kendini sev kendine saygı duy ayağa kalk. İstersen her şeyi halledersin tanımasam bile bunu inanıyorum. Çünkü insan imtihihana ve acılara dayanıklı yaratılmıştır nihayetinde bunun için geldik. Belki inaniyosun inanmiyosun ama inşirah oku sürekli. Çok geçmiş olsun her şey için ama lütfen geçmişte olsun artık.. ben teşekkür ederim dinlediğin için.
Kesinlikle öyle yapacağım ve direniyorum yani bundan emin olabilirsin ben sadece ilaçlara başlarken hani bağımlılık yapar ileride kopamam korkunç var klasik bizim hepimizde vardır bu korku ama sen içimi rahatlattın ben bunu düzenli bir şekilde kullanacağım Bir bakalım nereye kadar devam edecek bu şekilde
Bende başladığımda korkardim hep ya ömür boyu kullanmak zorunda kalırsam diye ama boş ver iyi ol önemli olan o ben 4 buçuk yıl kullandım sanardim ki ömür boyu kullancam. Ama önemli değil ya iyi olayım da ömür boyu mu bir sene mı farketmez boş ver.
Anladım haklsn teşekkür ederim şimdi naslsn takip etsen problem olur mu
Rica ederim takip edebilirsin sorun yokk
Ettim teşekkür ederim
Rica ederimm