Arkadaşlar acil antidepresan kullanıp bırakanlar buraya gelsiiinnn bir şey danışacağım?

Arkadaşlar ben iki antideprasan kullanıyorum biri gündüz biri gece. Gündüz olanı doktor yavaş yavaş bıraktırdı en son cuma günü içtim pazar gününden beri geceleri uyuyamıyorum gece ilacini icmeme rağmen. Kaygı panik duygusallık vertigo vs gibi yan etkileri var tabi ama uykusuzluk çekiyorum gece asla uyuyamıyorum. Aranızda bunu yaşamış olan var mı ne kadar sürdü ve geçiyor mu bu durum? Aşırı korkuyorum ya hep gece böyle olursa diye

Arkadaşlar acil antidepresan kullanıp bırakanlar buraya gelsiiinnn bir şey danışacağım?
Cevapla