Kahvaltıda tatlı birşeyler yediğimde uyku basıyor, gözlerim kapanacak gibi oluyor?

Kan tahlilinde bir şey çıkmadı b12 eksikliğim vardı onun için b12 kullanıyorum. Bu, söylediğim belirtiler şeker olabilir mi? Kan tahlilinde şeker görünür mü? Yoksa ayrı bir tahlil mi gerektir? Sizce tatlı yedikten sonra uyku çökmesi ne anlama geliyor. Kafamda yüksek basınç oluyor sanki. Bu arada kalp vb için kontrollerimi yaptırıyorum 2 senede bir bu yaz da yaptırmıştım kalp için yapılan lan tahlilinde çıkar mıydı şeker olsaydı?

Kahvaltıda tatlı birşeyler yediğimde uyku basıyor, gözlerim kapanacak gibi oluyor?
Cevapla