
Grip olduğunuz zaman doğal yöntemlere mi başvurursunuz yoksa ilaç mı içersiniz?
Soru bonusu:

Grip olduğunuz zaman doğal yöntemlere mi başvurursunuz yoksa ilaç mı içersiniz?
Soru bonusu:
Kolay kolay hasta olan birisi değilim çok şükür çok önemli bir şey olmadıkça da evde doğal yollarla atlatmaya çalışıyorum covid zamanı bile hayattaki şansımı korona olmadan geçirmekte kullandım diyebilirim
Hayattaki tüm şansını kullanmışsın gerçekten 😂
Ben de 6-7 yılda bir oluyorum
En son Şubat 'ta oldum Maraş'tayken. Hava değişimi yüzünden
Doğrudur çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
🙋🤗🙋
Burnuma grip ilacı sıkıyorum. Sayesinde burundan boğaza gidip boğazı tıkayan sümükler balgam şeklinde çıkıyor. Evet, iğrenç bir bilgi oldu şu an.
Cevap
1Cevap
Ben doğal yöntemler denerim kendim iyileşmeyi. çok ağırsa doktora giderim
Alerjik gripse evet sadece onun için ilaç kullanırım
Doğal yöntemlere başvuruyorum genelde.
İlaç içerim
İlaç icerm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?