Üniversite okuduğum şehirde devlet hastanesine
randevu aldım görünmek istedim. Sıra numaramı almaya gittiğim de kadın bana sigortan yok dedi nasıl dedim tekrar sigortan yok seni alamam dedi bende dedim ki ben 1 ay önce geldim dahiliye bölümüne boyle bir sorun olmadı ben babam çalışıyor ve ayrıca emekli sigortasi var annem çalışıyor sigortası var onlardan yararlanıyorum yanlislik olmalı dedi beni zorla hastanenin para ödeme yerine vezneye gonderdi vezneye de aynı şekilde gidip bakın ben geldim 1 ay önce böyle bir sorun olmadı dedim adam bana şu an 21 yaşındasın diyor yaptığı tek açıklama bu ama diyorum ben 1 ay önce de 21 yaşındaydım dedim ve öğrenciyim yani adam benden 250 lira ücret istedi veremeyeceğimi söyledim çünkü 250 lira muane ücreti ve kan falan isterse onlar içinde ayrı para ödemem gerekiyormuş okey dedim sıkıntı yok bir aile hekimine gider tedavi göremesem de en azindan omur boyu kullanmam gereken raporlu bir ilacım var o bitmek üzereydi onu yazdiririm tedavimi de eve gidince yaşadığım şehre gidince olurum dedim sağlık ocağına gittim ve hemşireye sordum yazabilecegini ama hastasının bittikten sonra bu işlemi yapabileceğini söyledi tamam beklerim dedim sonra bana ama boşuna bekleme hasta çıkınca hemen iki dakika sor yaparsa beklersin dedi bende tamam dedim hasta çıktı girdim bir şey sorabilirmiyim acaba hemen dedim ve kadın doktor bana sertçe soramazsin çık dışarı dedi yani benim kendi ülkemde tedavi görmem ve raporlu ilaçlarımı yazdirmam bu kadar zor mu bu kadar mı ordan oraya itelenmemiz gerek bilmiyorum bu konuda nasıl bir şey yapmam gerekiyor rica etsem fikir verebilir misiniz?
randevu aldım görünmek istedim. Sıra numaramı almaya gittiğim de kadın bana sigortan yok dedi nasıl dedim tekrar sigortan yok seni alamam dedi bende dedim ki ben 1 ay önce geldim dahiliye bölümüne boyle bir sorun olmadı ben babam çalışıyor ve ayrıca emekli sigortasi var annem çalışıyor sigortası var onlardan yararlanıyorum yanlislik olmalı dedi beni zorla hastanenin para ödeme yerine vezneye gonderdi vezneye de aynı şekilde gidip bakın ben geldim 1 ay önce böyle bir sorun olmadı dedim adam bana şu an 21 yaşındasın diyor yaptığı tek açıklama bu ama diyorum ben 1 ay önce de 21 yaşındaydım dedim ve öğrenciyim yani adam benden 250 lira ücret istedi veremeyeceğimi söyledim çünkü 250 lira muane ücreti ve kan falan isterse onlar içinde ayrı para ödemem gerekiyormuş okey dedim sıkıntı yok bir aile hekimine gider tedavi göremesem de en azindan omur boyu kullanmam gereken raporlu bir ilacım var o bitmek üzereydi onu yazdiririm tedavimi de eve gidince yaşadığım şehre gidince olurum dedim sağlık ocağına gittim ve hemşireye sordum yazabilecegini ama hastasının bittikten sonra bu işlemi yapabileceğini söyledi tamam beklerim dedim sonra bana ama boşuna bekleme hasta çıkınca hemen iki dakika sor yaparsa beklersin dedi bende tamam dedim hasta çıktı girdim bir şey sorabilirmiyim acaba hemen dedim ve kadın doktor bana sertçe soramazsin çık dışarı dedi yani benim kendi ülkemde tedavi görmem ve raporlu ilaçlarımı yazdirmam bu kadar zor mu bu kadar mı ordan oraya itelenmemiz gerek bilmiyorum bu konuda nasıl bir şey yapmam gerekiyor rica etsem fikir verebilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
*Sağlık ocağına misafir öğrenci olarak gittim*
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer