Geçmeyen, sürekli tekrarlayan grip ve öksürük yaşayan var mı, sizce bunun nedeni nedir?

Öksürük ve grip
Öksürük ve grip

1 aralıktan beri halsizlik, ateş ve öksürük sürekli oluyor ve tam geçti dediğim zaman tekrarlıyor. Acile gidip serum falan yiyorum, ilaçlarımı düzgün kullanıyorum ama durum 2 gün sonra sabah uyandığım zaman halsizlik ve ateşe yerini bırakıyor. 7-8 gün toplamda raporum var.

Boğazımda çok kötü bir acı tad var. Balgam da çıkıyor ara ara ama sonra tekrarlaması çok tuhaf geliyor 3 gündür evdeyim, kendimi sıcak tutuyorum. Yaşadığımın benzerini yaşayan var mı, sizce bunun tam olarak nedeni nedir?

Geçmeyen, sürekli tekrarlayan grip ve öksürük yaşayan var mı, sizce bunun nedeni nedir?
Cevapla