Sağlık Çocuğuna penisilin iğne yaptıran oldu mu, doktor yazdı ama tereddüt ediyorum. Tavsiyeniz var mı? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Oğluma Penisilin iğne yazdı şimdi doktor. Yaptırma konusunda tereddüt içindeyim Güncellemeler+1 yıl Sorum süper soru seçilmiş. Çocuğumun canının yanması süper bir soruymuş Çocuğuna penisilin iğne yaptıran oldu mu, doktor yazdı ama tereddüt ediyorum. Tavsiyeniz var mı? Cevapla Tavsiye Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
_snow_ Takip Et Master Yaş: 43 , eic 73% +1 yıl Sağlık konusunda 478 cevap paylaştı. hastanede vurdurun sonra biraz bekleyin penisilin güçlü ama riskli bir ilaç 100 kere vurunursunuz alerji yapma 101 de yapar 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Çok can yakıyormuş 😔 Yorumla _snow_ +1 yıl çocuk çok hastaysa ondan yazmıştır genelde pek yazmayı sevmez doktorlar Yorumla
Liim10 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 86% +1 yıl Geçmiş olsun , baska doktora daha gidin eğer tedirgin hissediyorsanız , ben 3 ortopedi doktoruna gittim 3. Cok iyiydi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Doktor ilk kez götürdüğüm biri randevu bulunamayınca Yorumla Liim10 +1 yıl Baska alirsiniz Yorumla
Hatırlasevgilim55 Takip Et Master Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 1b cevap paylaştı. Bu tür iğneleri kaç tane olursa olsun her seferinde hastanede test ile yapıyorlar buna dikkat edin tehlikeli bi iğne 0 0 Yorumla
Burak190333 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 90% +1 yıl Penesiline alerjisi var mı , yokmu onun testini yaptır 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Testsiz yapmıyorlarmış dr öyle bilgi verdi Yorumla Burak190333 +1 yıl Tamam sorun yok rahat ol Yorumla
builder Takip Et Master Yaş: 58 , eic 74% +1 yıl Sağlık konusunda 614 cevap paylaştı. neden tereddütsorun nepenisilin faydalı bir şey kötü değil ki 0 0 Yorumla
Sitemkarım Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 791 cevap paylaştı. Geçmiş olsun hiç olmadım , ama olanlardan duyduğum yetişkinler için bile zormuş 0 1 Yorumla Sitemkarım +1 yıl Günaydın yaptırdın mı iğneyi? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl çocukluğunda yapmadılar mı sana hiç. her yıl 20 tane yiyordum ben 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Hiç vurunmadım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl bana her kış ayında 15 20 vuruyorlardı. ama ağrısı çok oluyor Yorumla Soran +1 yıl Ben de o nedenle vurdurtmak istemiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl ağrı sağlıktan daha önemli değil. iyileşmediği sürece kalıcı kronik hale gelir. doktora danışırsan daha iyi olur Yorumla
proofstriker38 Takip Et Yoda Yaş: 41 , eic 91% +1 yıl Kaçyaşında çocuk penisilin çok yakıyor çok kötü 1 1 Yorumla proofstriker38 +1 yıl Yanmasına süper soru hey Allahım ya Yorumla
orkob17 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı. Alerjisi varsa yaptırma 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyorum Yorumla
Serkan_87 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 72% +1 yıl Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Geçmiş olsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
hastanede vurdurun sonra biraz bekleyin penisilin güçlü ama riskli bir ilaç 100 kere vurunursunuz alerji yapma 101 de yapar
Çok can yakıyormuş 😔
çocuk çok hastaysa ondan yazmıştır genelde pek yazmayı sevmez doktorlar
Geçmiş olsun , baska doktora daha gidin eğer tedirgin hissediyorsanız , ben 3 ortopedi doktoruna gittim 3. Cok iyiydi
Doktor ilk kez götürdüğüm biri randevu bulunamayınca
Baska alirsiniz
Bu tür iğneleri kaç tane olursa olsun her seferinde hastanede test ile yapıyorlar buna dikkat edin tehlikeli bi iğne
Penesiline alerjisi var mı , yokmu onun testini yaptır
Testsiz yapmıyorlarmış dr öyle bilgi verdi
Tamam sorun yok rahat ol
neden tereddüt
sorun ne
penisilin faydalı bir şey kötü değil ki
Geçmiş olsun hiç olmadım , ama olanlardan duyduğum yetişkinler için bile zormuş
Günaydın yaptırdın mı iğneyi?
çocukluğunda yapmadılar mı sana hiç. her yıl 20 tane yiyordum ben
Hiç vurunmadım
bana her kış ayında 15 20 vuruyorlardı. ama ağrısı çok oluyor
Ben de o nedenle vurdurtmak istemiyorum
ağrı sağlıktan daha önemli değil. iyileşmediği sürece kalıcı kronik hale gelir. doktora danışırsan daha iyi olur
test yapmadan yazamaz. allerjisi varsa, ölür mazallah
Kaçyaşında çocuk penisilin çok yakıyor çok kötü
Yanmasına süper soru hey Allahım ya
Alerjisi varsa yaptırma
Bilmiyorum
Geçmiş olsun
Teşekkürler