acaba bıraksak mı kararsız kaldık eşimle fikri olan var mı?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kızınıza neden antibiyotik iğne yazıldı?
Ateş enfeksiyon nedeniyle yazdı doktor
Antibiyotik iğneler genelde acıtır. Çabuk etki etsin diye iğne yazmış. Oral yolla alınan antibiyotikler geç etki eder.
Kesinlikle antibiyotiği yarıda bırakmayın çocuğunuz daha kötü olur. Doktora götürüp durumu anlatın gerekirse oral yolla ilaç yazsın.
Söyledik doktora iğne mecbur dedi ama kızımda yaptırmıyor çok uğraştırıyor tutunca daha çok kasıyor kendini itiyor
Kaç tane kaldı?
3 tane var 2 sini oldu 2. cisinde bacakları tutarak yaptırdık eşimle çok yandı
3. de yaptırın riske atmayın.
Anladım peki teşekkürler
Geçmiş olsun neyi vardı kızının
Enfeksiyon hastalıkları ve ateş
Durumu kötüyse vurdur derim. Yoksa iyileşecek gibiyse gerek yok. Yazık çok acır ya
Doktor mecbur olucak dedi maalesef açıyor eşimle ayaklarını tutarak zor yaptirdik nasıl bir iğne ise yürüyemiyor bir süre kucakta götürdüm arabaya bir bitseydi
Yazık ya kaç yaşında.
Ben ilaç vermiyorum genelde eşim de bana uyar. Elimizden geldiği kadar doğal şeyler veriyoruz
4 yaşında kızım
Bizimkiyle yaşıtmış. Allah bağışlasın. Kaç tane iğne verdi
5 iğne 2 sini oldu 3 kaldı ikinciyi çok zor yaptırdık sağolun sizinkinide Allah bağışlasın
Oo çokmuş ya çok acır poposu. Şurup yazsaydı keşke doktor
maalesef açıyor birde bize sor yazmadi ilerlemiş düzelmez dedi doktor
Yazık ya. İğne olan yeri ovala. Bir de yürüsün o zaman çabuk geçer
Evet masaj yapınca iyi geliyor biraz şişliği gidiyor
Aynen rahatlar çok iyi gelir. Bir süre masaj iyi gelecek ona
Evet haklısınız ağrı kesici krem var evde biraz sürünce rahatliyor neyseki az kaldı oda haklı canı yanıyor ama olmasıda gerekiyor insan arada kalıyor inanın
Kesinlikle haklısın. İnsan ne yapacağını şaşırıyor resmen. Gizliden çıksam görüşür müyüz
Başka sorum yok ama sağolun bu arada
Rica ederim ne demek. Başımıza gellyor maalesef böyle durumlar
Aynen çok teşekkür ederim sağolun
Rica ederim
Merhaba
Merhaba
Günaydın
Dün geç gördüm mesajını kusura bakma
Önemli değil
Nasılsın
İyiyim sen nasılsın
Bende iyiyim. Dün bir şey mi soracaktın
Evet bir sorum vardı da hala var aslında
Tabi ki sorabilirsin
Eşim il dışına gitti kızımın özel bölgesi pişik olmuş krem sürsem iyi gelir mi orasına birde hangi krem iyi gelir acaba
Sudo krem var çok iyi geliyor. Anında geçiriyor. O kremden sür yedir iyice çok iyi gelir. Bazen iş biz babalara düşüyor
Teşekkür ederim sağolun aynen iş başa düşüyor
Gizliden çıkayım daha kolay konuşuruz
Buradaysan çıkayım
Burdayım şimdi gördüm mesaji
Tamamdır şimdi çıktım
Denk gelemiyoruz ya
Merhaba...
Merhaba nasılsınız
Teşekkür ederim siz nasılsınız
Bende iyiyim sağolun işler güçler işte
Allah kolaylık versin. Gizliden çıktım yorumdan zor oluyor
Bir kaç bir şey sorayım bende hem
Ö zel yazmak istemiyorsan problem değil buradan konuşalım
Pişik geçti mi
Sorun buradan isterseniz cevap veririm özele çok gelmek istemiyorum
Tamamdır
Pişik geçti mi kızın. Düzeldi mi. Tam neresi olmuştu
Pişik geçiyor biraz var tam olarak özel bölgesi işte vajinal bölgesinde kızarıklık
Sizin sorununuz neydi acaba sorucam demiştiniz
Kilodu pamuklu olsun. Yaz geldiği için pişik çok oluyor. Krem de baya etki eder.
Banyo meselesini soracaktım. Benim ki hep benim banyo yaptırmamı istiyor da aceba hepsi mi böyle merak ettim
Benimde öyle ben yaptırıyorum bazen ne olucak çocuğun o senin babasisin sen ben yaptırıyorum hoşuna gidiyor suda oyun bile oynuyoruz arada benim dudağımı öpüyor bende kızımın dudağını öpüyorum yanlış diyenler var ama sevgi kaynaklı bunlar
Pamuklu külot aldım birde bes yaşında normal mi bilmiyorum vajinal bölgesinden akıntı geliyor arada şeffaf yapışkan normal diyor nette sizde bu durum oluyor mu kulodunda gördük eşimle
Kesinlikle öyle. Bizde öyleyiz. Eğleniriz güleriz çok iyi anlaşırız. Banyo yaptırıp üzerini ben giydiririm. Dediğin gibi dudaktan da öperiz birbirimizi. Sevgi göstergesi bunlar. Benim özelde konuşalım demem bu yüzdendi. Yanlış görenler tarafından linç yemeyelim diye demiştim
Evet akıntı bazı kızlarda erken başlıyor normal bu. Kokusu yoksa sıkıntı olmaz bizimkinde de oluyor bazen kilodu ıslanıyor
Hm anladım kanka neden linç yiyelim haklısın özele gelelim olmadı erken başladı özele gelir misin o zaman bir şey sorayım
Tabi ki olur. Çıkıyorum şimdi gizliden
İğneyi kas'a yapmış olabilirler
Bilmiyorum ama canı çok acıyor kalçası eşim dedi yaptırmayalim sizce bıraksak mi
Bence bırakın kasa zarar veriyor olabilir düzelir 2 haftaya
Bencede birakcaz kıyamam yürüyemiyor inanın ben üzülüyorum
İğne kasa yapılır zaten.
@Petrocellir34 evet açıyor ondan
Hayir tam tersi kasa gelirse acır yürüyemez
Ama bende kasa yapılır diye biliyorum sağlıkçı biraz yakar iğne ağrı yapar dedi zaten masaj yapın dedi ama bu kadar acıyacağını düşünmedim
@Ausuncey, bilip bilmeden yazıyorsun. Bunlara "intramuscular injection" denir, yani kas içine. Sinşre denk gelirse yürüyemez, felç bile olabilir.
@Petrocellir34 peki normal mi o zaman kalçası açıyor kızımın
Bence normal. Antibiyotik en ağır, can acıtan iğnelerden.
@Petrocellir34 hm anladım peki acimamasi için ne yapabilirim biraz o bölgeye masaj yapıyorum ovalayinca iyi geliyor sanki
Masaj iyi gelebilir. İğneyi yapan hemşireler bu konuda benden çok yardımcı olabilirler. Onlara sorun.
@Petrocellir34 peki teşekkürler