Sağlık Erken kalkmanın şart olduğu günlerde uyuyamıyorum? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Sınav, randevu vb varsa o gece erken uyuyamıyorum. Sebebi nedir? Uykum da var. Sabah hocayla görüşmem olacak ve erken uyanmam lazım. Güncellemeler+1 yıl Heyecan durumu yok bu arada Erken kalkmanın şart olduğu günlerde uyuyamıyorum? Cevapla Nedir Soruları Randevu Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı. Bence bitki çayı iç 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Papatya çayı içiyorum sürekli, seviyorum da ama etki etmemeye başladı.
Selenophile_moon Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Benim de öyle dün 10 civarında uyurken bugünse hâlâ uyumadım. Beynin istemsizce plan yapmasından kaynaklanıyor olabilir 1 5 Yorumla Soran +1 yıl Evet, öyle. Yarın hocalarla görüşmenin ardından dersler olacak. Günüm boş olunca, bir önceki gece daha rahat dalıyorum uykuya. Yorumla Selenophile_moon +1 yıl Video dinleyerek uyumayı deneyebilirsin Yorumla Soran +1 yıl Şimdi bir tane futbol yorum videosu açarım, dinlerim. Yorumla Selenophile_moon +1 yıl İyi uykular Yorumla Soran +1 yıl Teşekkürler Selen Yorumla
whsinemm Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 98% +1 yıl Hiç bı yere vaktinde gidemedigim için saldımmm artık 1 7 Yorumla Soran +1 yıl Benim de böyle oldu ya bugün. Gece bu soruyu sorduktan iki saat sonra daldım uykuya ve 1.5 saat geç uyandım:( Yorumla whsinemm +1 yıl 7 de çıkmam lazım diyorum annem 7.5 da uyandırıyor sole suçlu benmiyiom solee😭😭 Yorumla Soran +1 yıl Sen de suçlusun Sinem. Alarmı kurabilirsin tatlı kız. Yorumla whsinemm +1 yıl Yaaaa alarmlani uyansam okeyimde nolmuoo evdeki herkes uyanio sese üst komşu bile uyanio ama bende tık youkk djdjdj Yorumla Soran +1 yıl Bunun için yapılmış akıllı saatler vardı. Takıyorsun koluna, alarm vaktinde zil sesi yerine titreşim veriyor koluna, uyanıyorsun. Yorumla whsinemm +1 yıl Can çekişen balık gibi cirpinialmiyim djdjdjdjd Yorumla Soran +1 yıl Bir şey olmaz sana Yorumla
QUADRATURA Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Stres yapıyor olabilirsin, papatya çayı iyi gelir. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Stres yok. Papatya çayı çok içiyorum, artık etki etmiyor 😄 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Sağlık konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kafana mı takıyorsun bir şeyi yoksa stres falan mı? 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Stres yok. Genel olarak çok fazla düşünen biriyim. Yorumla BloodyGamer +1 yıl Dikkat et, kansere yol açıyor fazla düşünmek. Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür, dikkat ederim. Yorumla
ebrarbetul Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Uyku hapı al uyursun 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Hap kullanmıyorum, zaten yok da evde. Yorumla ebrarbetul +1 yıl Kullanmazsan uyuyamazsin Yorumla Soran +1 yıl Elimde yok maalesef. Teşekkürler Ebrar Yorumla ebrarbetul +1 yıl Yarın git al hap Yorumla Soran +1 yıl 👍🏻👍🏻👍🏻 Yorumla ebrarbetul +1 yıl 👎👎👎 Yorumla Soran +1 yıl Alacağım Ebrar 🙂👍🏻 Yorumla ebrarbetul +1 yıl Tamamdır mert 👍 Yorumla
ΙιΙιτh Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Heyecanli misin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayır :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bence bitki çayı iç
Papatya çayı içiyorum sürekli, seviyorum da ama etki etmemeye başladı.
Benim de öyle dün 10 civarında uyurken bugünse hâlâ uyumadım. Beynin istemsizce plan yapmasından kaynaklanıyor olabilir
Evet, öyle. Yarın hocalarla görüşmenin ardından dersler olacak. Günüm boş olunca, bir önceki gece daha rahat dalıyorum uykuya.
Video dinleyerek uyumayı deneyebilirsin
Şimdi bir tane futbol yorum videosu açarım, dinlerim.
İyi uykular
Teşekkürler Selen
Hiç bı yere vaktinde gidemedigim için saldımmm artık
Benim de böyle oldu ya bugün. Gece bu soruyu sorduktan iki saat sonra daldım uykuya ve 1.5 saat geç uyandım:(
7 de çıkmam lazım diyorum annem 7.5 da uyandırıyor sole suçlu benmiyiom solee😭😭
Sen de suçlusun Sinem. Alarmı kurabilirsin tatlı kız.
Yaaaa alarmlani uyansam okeyimde nolmuoo evdeki herkes uyanio sese üst komşu bile uyanio ama bende tık youkk djdjdj
Bunun için yapılmış akıllı saatler vardı. Takıyorsun koluna, alarm vaktinde zil sesi yerine titreşim veriyor koluna, uyanıyorsun.
Can çekişen balık gibi cirpinialmiyim djdjdjdjd
Bir şey olmaz sana
Stres yapıyor olabilirsin, papatya çayı iyi gelir.
Stres yok. Papatya çayı çok içiyorum, artık etki etmiyor 😄
Kafana mı takıyorsun bir şeyi yoksa stres falan mı?
Stres yok. Genel olarak çok fazla düşünen biriyim.
Dikkat et, kansere yol açıyor fazla düşünmek.
Teşekkür, dikkat ederim.
Uyku hapı al uyursun
Hap kullanmıyorum, zaten yok da evde.
Kullanmazsan uyuyamazsin
Elimde yok maalesef. Teşekkürler Ebrar
Yarın git al hap
👍🏻👍🏻👍🏻
👎👎👎
Alacağım Ebrar 🙂👍🏻
Tamamdır mert 👍
Heyecanli misin
Hayır :)